E-mail Restart se zaměří na e-mail marketing
Konference E-mail Restart přinese inspiraci a návody pro pomyslný restart e-mailingu ve všech jeho disciplínách. Od strategie přes hledání datových signálů až po automatizace.
V pořadí třetí ročník konference E-mail Restart se uskuteční 24. ledna v pražském kině Lucerna a nabídne marketingovým specialistům, manažerům, provozovatelům e-shopů, majitelům agentur, freelance konzultantům a dalším zájemcům přednášky a případové studie nejen o praktickém využití AI – od návrhů kreativy přes marketingové strategie až automatizaci.
Během celodenního programu vystoupí například Patrik Votoček, e-mailingový specialista z Ecomailu, Petr Miklík, CMO oříškového království Grizly nebo Adam Pýcha, E-commerce director a CMO knihkupectví Knihy Dobrovský.
Případovou studii na téma e-mailingové strategie společnosti Grizly představí CMO společnosti, Petr Miklík. Téma do debaty vnese také Štěpánka Lebedová, seniorní produktová manažerka služby Email.cz. Ta vysvětlí, co všechno ovlivňuje doručení e-mailu do poštovní schránky. O své zkušenosti s tvorbou newsletteru v módním odvětví za pomoci AI se podělí i Jan Baštýř a Jaroslav Koucký ve své případové studii, se kterou získali dvě třetí místa v soutěži marketingové efektivity IEA.
Program konference připravuje Taste. Hlavními partnery akce jsou společnosti Ecomail, Targito, SmartEmailing nebo Leadhub.
Kompletní program najdete na webu: Emailrestart.cz, kde je možné zakoupit také vstupenky. Nově je možnost sledovat celou konferenci on-line.