Ecommerce Prague o expanzi e-shopů do zahraničí
V Česku začíná být některým e-shopům těsno a tak je pro ně logickým krokem k dalšímu růstu expanze. Zahraniční úspěch je na dosah - jak se mu přiblížit a přitom se nespálit?
Ecommerce Prague, první mezinárodní e-commerce konference v Česku, se uskuteční 8. února 2024 v Praze. Akce se zaměří na expanzi českých e-shopů na mezinárodní trhy a představí řadu odborníků v oboru z Česka i zahraničí, včetně Jerome Poussina,
Tomáše Bravermana a Alexandre Bonvina.
Konferenci pořádají společnosti Shopsys a Sounds Good Agency, jejím cílem je ukázat strategií pro globální růst a úspěch.
Na konferenci s mezinárodním zaměřením vystoupí zahraniční i čeští speakeři. Od Jerome Poussina z Maison du Monde se účastníci dozvědí, jak se dělá omnichannel na mezinárodní úrovni, bývalý CEO Heureky Tomáš Braverman bude mluvit o řízení mezinárodních týmů. Vystoupí také Alexandre Bonvin ze švýcarského fondu investujícího do e-shopů, zakladatel Socialsharks a
e-shopu s doplňky pro gamery Madmonq Petre Andrýsek a zástupce
e-shopů Eyerim, Factcool nebo Alensa.
Kromě přednášek budou na konferenci probíhat uzavřené debatní skupiny pod vedením odborných mentorů a řízený networking ve večerní atmosféře a konference bude zakončena afterparty.
Ecommerce Prague je primárně pro manažery a majitele e-shopů, kterým je Česko malé, expandují do zahraničí nebo touží po mezinárodním úspěchu.
Ecommerce Prague proběhne v funkcionalistické budově WPP Campusu. Podrobný program i možnost nákupu vstupenek je na webu konference zde.