Eshopista se letos zaměří na trend marketplaces

Akce již proběhla 16. 06. 2022

Eshopista se opět zaměří se na byznysové inspirace, trendy a novinky. Tentokrát se bude věnovat především tématu marketplaces

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock

Networkingová akce Eshopista přivítá ve čtvrtek 16. června v La Fabrice představitele české e-commerce. Zaměří se na byznysové inspirace, trendy a novinky, tentokrát na téma marketplaces (internetová tržiště). 

„Téma Marketplaces rezonuje trhem čím dál silněji, u zákazníků je tento způsob nakupování stále oblíbenější a přináší spoustu benefitů i samotným prodejcům – ať už je to nárůst byznysu, noví zákazníci a tržby, či možnost nabídnout své zboží v zahraničí,“ říká David Vurma, CEO marketingové agentury Acomware.

Vystoupí například: David Cikánek ze společnosti Expando a Dušan Smoljak z Acomware vám na eshopistovi ukážou aktuální čísla i to, jak marketplaces hýbou byznysem v ČR a zahraničí. Přidají i data z realizovaného průzkumu. Nebudou chybět ani největší chyby e-shopů ve světě marketplaces.

Petr Bena z Alzy bude sdílet zkušenosti o tom, co mohou marketplaces přinést e-shopům, jaké služby pro ně nabízejí a jaký bude trend do budoucna. Jeho kolega z Alzy Jan Pípal zase prozradí, jakou v celém odvětví hraje roli logistika a jaký bude její další vývoj.

Petr Hušek z Heureka Group představí marketplaces z pohledu zákazníka, e-shopu a dat. Setkání doprovodí velká panelová diskuse s Petrem Benou z Alzy, Janem Penkalou z Astratexu, Michalem Vodákem z Heureka Group, Milanem Polákem ze Zootu a Adamem Kurzokem z Expando.

Vstupenku je možné koupit na Eshopista.cz. Zde najdete také více informací o programu.