Eshopista se zaměří na téma Psychologie a reklama
Akce již proběhla 05. 03. 2024
Jak reklama ovlivňuje mysl spotřebitelů a jaké prvky v kampani vyvolají jejich zájem? Odpoví letošní ročník konference Eshopista.
Konference Eshopista se tentokrát zaměří na téma Psychologie a reklama. Věnovat se bude mysli spotřebitelů, prozkoumá nejen vliv psychologie na uživatele, ale také se podívá na to, jak ji konkrétně využít v oblasti reklamy, včetně práce s emocemi, barvami či hudbou. Představí výzkumy a to, jak využít poznatky evidence-based marketingu při tvorbě kampaní.
Uskuteční se v úterý 5. března 2024 od 14:00 do 19:00 v Kině Přítomnost na pražském Žižkově.
Hlavní otázky
- Proč uživatel klikl zrovna na danou reklamu?
- Jak zvýšit prodej konkrétního produktu?
- Vyvolávají moje reklamy u uživatelů emoce?
Řečníci
- Karel Kovář alias Kovy, YouTuber a influencer
- Eva Šípková Head of customer experience, Alza
- Jiří Zima Zakladatel a spolumajitel, Niceboy
- PhDr. Romana Mazalová, Ph.D. Psycholožka, Spoluautorka dokumentu Šmejdi
- Ruslan Skopal CEO, Trenýrkárna
- Andrea Grigerová Fontoložka, Autorka projektu Psychologie fontů®
- Vojtěch Prokeš Co-founder & Research Director, Behavio Labs
- Pavel Paradýs Head of Blueglue
Podrobný program a další informace jsou k dispozici zde.