Eshopista se zaměří na téma Psychologie a reklama

Akce již proběhla 05. 03. 2024

Jak reklama ovlivňuje mysl spotřebitelů a jaké prvky v kampani vyvolají jejich zájem? Odpoví letošní ročník konference Eshopista.

Ilustrační foto, zdroj: Eshopista

Ilustrační foto, zdroj: Eshopista

Konference Eshopista se tentokrát zaměří na téma Psychologie a reklama. Věnovat se bude mysli spotřebitelů, prozkoumá nejen vliv psychologie na uživatele, ale také se podívá na to, jak ji konkrétně využít v oblasti reklamy, včetně práce s emocemi, barvami či hudbou. Představí výzkumy a to, jak využít poznatky evidence-based marketingu při tvorbě kampaní.

Uskuteční se v úterý 5. března 2024 od 14:00 do 19:00 v Kině Přítomnost na pražském Žižkově.

Hlavní otázky

  • Proč uživatel klikl zrovna na danou reklamu?
  • Jak zvýšit prodej konkrétního produktu?
  • Vyvolávají moje reklamy u uživatelů emoce?

Řečníci

  • Karel Kovář alias Kovy, YouTuber a influencer
  • Eva Šípková Head of customer experience, Alza
  • Jiří Zima Zakladatel a spolumajitel, Niceboy
  • PhDr. Romana Mazalová, Ph.D. Psycholožka, Spoluautorka dokumentu Šmejdi
  • Ruslan Skopal CEO, Trenýrkárna
  • Andrea Grigerová Fontoložka, Autorka projektu Psychologie fontů®
  • Vojtěch Prokeš Co-founder & Research Director, Behavio Labs
  • Pavel Paradýs Head of Blueglue

Podrobný program a další informace jsou k dispozici zde.