Flema o digitálu, měření a efektivitě
K tématům letošní konference Flema se řadí transparentnost online reklamy, měření digitálu či marketingových aktivit.
O tom, co s neviditelnou reklamou na webu promluví Daniel Mansour (MEC Head of Digital), která posluchače seznámí se způsoby, jak změřit kvalitu kampaně a jak se pokusit o to, aby kampaně byly viditelnější.
Na toto téma naváže Tomáš Bičík z výzkumné agentury Nielsen Admosphere, který představí Digital Ad Ratings – tržní standard pro měření digitální reklamy. Jeho příspěvek se má týkat transparentního měření skutečného zásahu online reklamy napříč platformami a zařízeními.
Digitální téma bude zastoupeno i tématem vhodného výběru digitální agentury. Na co by se marketéři měli ptát, co agentury slibují a co mohou garantovat, či zda je lepší jedna agentura, nebo více agentur, se budou snažit odpovědět Alena Jorová z Cybex and gb. a Tomáš Búřil z Adexpres.
Otázka měření se odrazí i v příspěvku Zdeňka Haška, který představí nové přístupy a trendy v oblasti měření efektivity marketingových aktivit a ukáže konkrétní vybrané metriky.
V programu nechybí ani aktuální pohled Lukáše Hniličky na vývoj v hybridním HbbTV vysílání nebo ukázka toho, co funguje na plakátech venkovní reklamy od Hany Friedlaenderové.
Více informací o konferenci najdete zde.