Forum Media probere výzvy komunikační branže
Konference Forum Media bude probírat současné výzvy komunikačního odvětví. Odpovědi bude hledat více než pět desítek řečníků.
Ani komunikační branže není imunní vůči ekonomicko-politickým cyklům, a tak série zatěžkávacích zkoušek posledních let v podobě celosvětové pandemie, krize globálního obchodu, války na Ukrajině a energetické krize znamená pro komunikátory, marketéry i pro média, která o dění kolem sebe referují, výzvy, jaké tu už dlouho nebyly. Jak se s nimi popasují velké značky? Jak jim v tom dokáží pomoci lidé z komunikace a marketingu? A jak obstojí soudobá média v éře, kdy je čím dál těžší odlišit informace od falešných zpráv? Na tyto a další otázky bude hledat odpovědi více než pět desítek řečníků na čtyřech scénách letošní konference Forum Media.
Na konferenci mimo jiné vystoupí:
- Jerker Fagerström, kreativní šéf, Publicis Groupe Nordics / Le Pont (Švédsko) s tématem: Co funguje ve světě kreativity řízené daty
- Jim Macnamara, profesor public relations, Univerzita v Sydney (Austrálie) s témaem: Vyhodnocování komunikace jako prostředek efektivního promlouvání a naslouchání
- Tobias Ahrens, Global Chief Creative Officer, INGO (Německo)
- Omar Mahmoud, ředitel analýz a výzkumu, UNICEF (Švýcarsko) s tématem: Srdečné pozdravy z Prahy – branding a storytelling od Jamese Bonda
- Michieil Kernkamp, CEO Nestlé Central & Eastern Europe (ČR) s tématem: Z talíře k planetě. Případ regenerativního růstu
- Adam Nowakowski, Creative Agency Partner, Meta (Polsko) s tématem: Jak prodat dobré nápady
- Kai West Schlosser, Art Director, Servisplan Innovation Munich (Německo) s tématem: Silné slabiny
- Petr Dvořák, generální ředitel, Česká televize s tématem: Média v době změny
Jeremy Iggers, novinář a autor (USA) s tématem: Dobré zprávy, špatné zprávy - Veronika Munk, zakladatelka serveru Telex.hu (Maďarsko) s tématem: Příběh za úspěchem novinářského crowdfundingu v Maďarsku
- Everrette Dennis, expert na média a vzdělávání, profesor žurnalistiky (USA) s témaem: Jak podnítit renesanci médií v digitálním věku
Také v letošním roce budou součástí konference i PR forum a Effie stage.
Podrobný program si můžete prohlédnout na webu akce.