Friends of Pets o vývoji pet segmentu během covidu
Na to, jak se během covidu proměnil pet sortiment a jaký vývoj ho v budoucnosti čeká, se zaměří konference Friends of Pets.
Prodej pet sortimentu během pandemického roku nepolevil. Komunita se rozrostla a změnily se i její spotřební návyky. Jaké proměny sledujeme v chování spotřebitele a jak na tyto změny zareagovali výrobci a prodejci? Které nové procesy má smysl uplatnit i v době necoronavirové? Na to se bude odpovědět další ročník konference Friends of pets. Uskuteční se ve čtvrtek 2. září od 9:00 v pražském Konferenčním centru City.
Na akci zazní tipy a ukázky, jak uspořádat prodejnu nebo e-shop, jak pracovat s cenou na prodejně a na internetu a jak může menší kamenný obchod konkurovat těm ostatním.
Vystoupí například Milan Bartoš, Head of Sales, VAFO Praha, dále Gabriela Petríková, Marketing Manager, Chemosvit Folie nebo zakladatel a majitel Vetcentrum Lukáš Duchek. Honza Mayer z Heureky se zamyslí nad tím, jak covid zahýbal s online prodejem. O tom, jak vybudovat e-shop, promluví Matěj Kapošváry ze Shopsys a David Vacl řekne, jak efektivně nastavovat ceny v online prostředí.
Kompletní program najdete zde.