GECOM 2025: O vývoji a trendech v e-commerce
Hlavním tématem akce je ukázat, jak v e-commerce prorazit globálně, přilákat investory, pochopit očekávání zákazníka a budovat brand.
Program Gecom 2025 zahrnuje témata od škálování e-shopů, využití AI a automatizace, přes strategie pro expanzi na zahraniční trhy, až po nové způsoby využití marketplaces a budování značky.
Konference je určena pro manažery, zakladatele e-shopů, marketéry i investory, kteří hledají tipy, inspiraci a možnosti spolupráce v oblasti, která neustále roste a mění pravidla hry. Hlavním tématem akce bude ukázat, jak prorazit globálně, přilákat investory, pochopit očekávání zákazníka a budovat brand.
Uskuteční se ve čtvrtek 13. února 2025 od 9:00 v prostorách Pražského hradu v Martinickém paláci. Mezi potvrzenými spíkry jsou například Martin Felcman (Productboard), Jiří Zima (Niceboy), Michal Vodák (Notino), František Strupl (Google) a Anastasya Kvasyuk (eBay), Mews, Shopsys, Heureka, Slevomat, DoDo, Notino a další. Celkově přes 50 speakrů na Global Ecommerce Congress 2025 představí klíčové trendy, inovace a strategie, které formují budoucnost e-commerce.
Účastníci získají příležitost nahlédnout do zákulisí úspěšných e-commerce strategií, seznámit se s nejnovějšími technologickými inovacemi a inspirovat se od odborníků.
Detailní informace k programu a možnosti registrace najdete na webu akce zde.