IAC o GDPR, programatiku či sociálních bublinách
Jedenáctý ročník konference o internetové reklamě se koná ve čtvrtek 5. dubna v Clarion Congress Hotel Prague.
Na Internet Advertising Conference, pořádané Sdružením pro internetový rozvoj (SPIR), vystoupí více než 45 přednášejících včetně odborníků ze zahraničí.
Klíčovým tématem bude GDPR, chybět nemají pokročilé úvahy nad plánováním a cílením nejen programatické reklamy, omezování reklamních formátů ze strany Googlu ani diskuse nad měřením zásahu televize a internetu.
Organizátoři připravují program ve třech paralelních sálech pro více než 600 návštěvníků.
Jeden z programových proudů konference se bude týkat praktických ukázek z marketingové praxe. Vystoupí například Filip Struhárik z Denníku N a řekne, co se slovenská média naučila, když jim Facebook loni odstranil všechny příspěvky stránek z newsfeedu a reach a engagement jim padly o desítky procent.
Šéf Nadačního fondu nezávislé žurnalistiky Josef Šlerka ukáže, jak se mění názory lidí podle obsahu, který se jim zobrazuje v jejich „bublině“ na Facebooku a jak je lze marketingově využít.
Vojtěch Lambert z LCG New Media účastníkům konference ukáže několik případů a přístupů, jak se dostat na statisícové růsty a zásahy na Facebooku v dobách neustálého snižování organického dosahu.
Tomáš Žlůva z ČSOB a Josef Prorok z Red Media ukážou, jak se jim podařila postavit datová strategie akviziční kampaně na mladé. Prozradí, proč vsadili na pokročilou datovou strategii společně s kreativním konceptem s různými remarketingovými scénáři.
Na téma machine learning v marketingu se podívá David Vopelka z České spořitelny, o programatické reklamě bez hranic promluví CEO Adformu Gustav Mellentin a Filip Hromek ze Seznamu se zaměří na cenové modely v programatickém prodeji reklamy.
Více o programu a registrační formulář najdete na webu Internet Advertising Conference 2018.
Z konference si můžete přečíst článek IAC: Internetový trh pod vlivem globálních hráčů.