IAC se letos zaměří na programatik či sociální média
Další ročník internetové konference IAC 2019 se uskuteční ve čtvrtek 11. dubna v pražském centru Cubex.
Profesní sdružení SPIR pořádá 12. ročník konference o online marketingu Internet Advertising Conference (IAC). Na půdě pražského Cubex centra, kde se konference 11. dubna koná, vystoupí víc než tři desítky přednášejících.
Jedním z témat bude programatik, a to z několika úhlů. Jak na něj nahlíží a co od něj očekávají klienti? O své zkušenosti se podělí Roman Stolejda, který působí jako CEO v Impression Media.
O střetu mezi lineární TV a programatikem a o šancích na úspěch obou soupeřů promluví Jiří Vítek, ambasador AdArows. Dále vystoupí například David Vopelka, který se zaměří na téma strojového učení a AI a jejich vlivu na optimalizaci reklamních kampaní. David Bauckmann ukáže možnosti využití programatiku, a to včetně skutečných dat a statistik. Jiří Udatný promluví o způsobu tvorby cílových audiencí pro programatický nákup reklamy, konkrétně o look-alike modelingu.
O sociálních sítích bude mluvit také Vojtěch Lambert, který probere vlastnosti a rozdíly Facebook Stories a Instastories i dopady jejich používání.
Aleš Hron vystoupí s case study na téma, jak lze dosáhnout obchodních cílů. A to spojením kreativity, rozšířené reality a digitální reklamy. Případovou studii má připravenou také Jakub Mikulka. Svou pozornost od onlinu přesune k offlinu, konkrétně k jeho měření.
Program letošního ročníku IAC, který se průběžně aktualizuje, můžete sledovat na webových stránkách.
Z akce si můžete přečíst články: