In-Comms Forum: Co se změnilo v interní komunikaci?
Nesprávně vedená interní komunikace může firmu výrazně poškodit, její hranice se ale posouvají. Co v interní komunikaci změnil covid, ukáže konference In-Comms Forum.
Po vypuknutí pandemie musely firmy rychle přehodnotit, jaké činnosti je možné přesunout do on-line prostředí a zajistit náročná hygienická opatření. Proměnil se také způsob vedení lidí a firemní komunikace. Pandemie ještě není u konce, ale i tak lze bilancovat, co firmám přinesla. Jaká opatření se osvědčila? Najdou své místo i po skončení mimořádných opatření? I na to se zaměří konference In-Comms Forum, která proběhne 17. února online.
Témata:
- Nový způsob interní komunikace – rozšiřte portfolio svých komunikačních nástrojů
- Komunikace rebrandingu směrem do firmy i ven
- Příprava na krizovou komunikaci – konkrétní tipy a osvědčené přístupy
- Boření hranic interní komunikace – o co se podělit na sociálních sítích
- Komunikace ohledně citlivých témat jako je očkování proti covidu
- Vytvoření funkčního intranetu, který budou kolegové využívat s radostí
- Jak budovat vztahy a firemní kulturu i v době častého využívání home office
- Úskalí a rizika firemní komunikace
Jak to dělat jinak – najděte neotřelý způsob komunikace
Jak postavit interní komunikaci tak, aby se do ní ochotně zapojili všichni zaměstnanci a zlepšovala firemní kulturu? Konkrétní tipy prozradí Jan Kopecký z T-Mobile Czech Republic. Řekne také, jak může interní komunikace přispívat k firemní kultuře nebo lepšímu hospodaření společnosti.
Když interní komunikace přestává být interní
Být dobrým interním komunikátorem dřív mimo jiné znamenalo starat se o to, aby nic neuniklo za zdi firmy. To už ale přestává být pravda, hranice už nejsou tak rigidní. Využívejte svůj interní content na firemních sítích. Agata Hauerová z Air Bank poradí, s čím je vhodné se pochlubit.
Rebranding společnosti z pohledu interní a externí komunikace
Petr Dolejš předá účastníkům cenné zkušenosti z developerské skupiny Urban Survival. Ukáže, jak vychytat komunikaci o rebrandingu společnosti nejen směrem ven, ale také dovnitř, ke svým zaměstnancům, aby došlo ke kýženému posílení vztahu zaměstnanců k nové značce.
In-Comms Forum může odpovědět na řadu otázek a vhodně nasměrovat interní komunikaci ve vlastní společnosti. Na webu konference je k dispozici kompletní program, včetně medailonků přednášejících.