In-Comms Forum: O interní komunikaci v době covidové
Akce již proběhla 18. 02. 2021
Jak dobře zvládat interní komunikaci a motivovat své zaměstnance i na dálku, je téma konference In-Comms Forum.
V řadě společností se teď interní komunikace přesouvá alespoň částečně online, a tak nabývá na větší důležitosti. Na konferenci In-Comms Forum je možné vyslechnout inspirace od specialistů, kteří přišli na způsoby, jak interní komunikaci a motivaci lidí zvládat i na dálku. Konference se uskuteční 18. února 2021. Účastníci uslyší, co se během covidového roku naučily firmy jako Heureka Group, Direct pojišťovna, Hyundai, Microsoft, Traton, Škoda Auto nebo Four Seasons Hotel Praha.
Témata konference:
- Jak inspirovat zaměstnance a vytvářet efektivní týmy, které táhnou za jeden provaz.
- Jak komunikovat nepříjemná témata a udržet motivaci zaměstnanců v krizi.
- Jaké nástroje a pravidla interní komunikace se vyplatí používat v době home office.
- Co od interní komunikace očekávají sami zaměstnanci a jakých hodnot si v zaměstnání nyní cení generace X,Y a Z.
- Jak posilovat firemní kulturu a hodnoty na dálku.
- Proč uspořádat virtuální teambuilding.
- Jaké jsou výhody a limity digitalizace interní komunikace.
- Jak měřit spokojenost zaměstnanců.
- Jaké jsou trendy a budoucnost interní komunikace.
Registrace je možná na stránkách Tuesday.CZ.