InstaGrammy: Jak vytvořit úspěšný profil na Instagramu
Konference InstaGrammy představí žebříček nejúspěšnějších českých značek na Instagramu a ukáže, že úspěšný profil lze mít i bez videí.

Ilustrační foto, zdroj: Shutterstock
V úterý 13. května se na konferenci InstaGrammy představí úspěšné české značky na této sociální síti. O své know-how se podělí zástupci brandů jako Úklid pro klid, Amazing Places nebo knihkupectví Luxor. Uskuteční se od 14:00 v Next Zone na Praze 5.
Agentury Konektor a NMS Market Research pořádají konferenci InstaGrammy, která vychází z prvního výzkumu svého druhu na českém Instagramu. Kvalitativní i kvantitativní analýza nejúspěšnějších českých firemních IG profilů přinese insight do marketingové strategie.
„Sestavili jsme první žebříček brandů na českém Instagramu a prozkoumali, co stojí za jejich úspěchem. Už teď můžeme prozradit několik překvapivých zjištění. Třeba že úspěšný profil může být založený i čistě na fotkách nebo že tolik trendující carousely se v těch nejsledovanějších feedech objevují jen zřídka. A potvrzuje se, že obsah je pořád král – 100 nejsledovanějších českých profilů značek na IG dělá v průměru 11 postů měsíčně,“ říká Michal Marek, Head of Social v Konektoru.
Cílem konference je nabídnout inspiraci a praktické know-how profesionálům v oblasti marketingu, komunikace a brand buildingu. Účastníci získají přehled o tom, jak přemýšlejí značky s nejsilnějším dosahem a co lze z jejich přístupu aplikovat i v jiných kontextech.
Vystoupí například Kateřina Harcubová (Amazing Places), Radek Blažek (Knihkupectví Luxor) nebo zakladatelka Kateřina Brožová (Úklid pro klid ).
Program
- 14:00 – 14:05 Úvodní slovo
- 14:05 – 16:00 Keynote prezentace
- Od komunity k brandu: Jak se Amazing Places zabydlelo na Instagramu: Kateřina Harcubová, Brand & Social Media Manager, Amazing Places
- Otevřená kniha: Jak přiměl Luxor sledující mluvit, sdílet a komentovat: Radek Blažek, Head of Social, Knihkupectví Luxor
- Jak uklidit Instagram: S prostředky na úklid mezi největší firemní profily v Česku: Kateřina Brožová, zakladatelka a jednatelka, Úklid pro klid
- Pass the Vibe Check: Co by značky měly vědět o Gen Z na Instagramu: Alice Bémová, Quantitative Research Specialist & Lucie Režná, HR Analyst, NMS Market Research
- Konektor – Feed plný inspirace: Top 100 značek českého Instagramu: Michal Marek, Head of Social
- 16:00 – 16:20 Coffeebreak
- 16:20 – 17:00 Panelová diskuze s řečníky
- 17:00 – 17:30 Q&A – prostor pro otázky z publika
- 17:30 – 19:00 Networking
Vstupenky jsou k dispozici zde.