Internet Jungle o trendech i sociálních sítích
Další ročník konference Prime time for...Internet Jungle nabídne diskuse ve třech blocích.
V pátek 20. října 2017 se uskuteční další ročník konference Internet Jungle. Program je rozdělen do tří základních bloků. První se věnuje strategiím a trendům digitálního ekosystému a integrované komunikace. Vystoupí zde spoluzakladatel Ouboxers Dalibor Pulkert, manažer marketingové komunikace Škoda Auto Tomáš Gregořica a Michal Dúbravský z Plzeňského Prazdroje.
V druhém bloku věnovaném sociálním sítím se představí Tomáš Pfanzer (Kantar), Peter Hajduček z Footshop.cz a Tomáš Hofmann z Unikum. Diskutovat zde budou i Kateřina Pištorová, Zdeněk Nový, Antoan Pepelanov, Jiří Sádek a Jindřich Trčka.
Třetí blok je věnovaný výkonnostním kampaním. Zde promluví Jan Suda (McCann Prague), Ondřej Bumbálek (Kiwi.com), Matěj Novák (CPex) a Kateřina Fišerová (Smart Emailing).
Podrobný program najdete zde.
Z konference Primetime for... Internet Jungle si můžete přečíst článek Značky se učí, jak fungovat v digitálu.