Jak efektivně pracovat s influencery
Jak efektivně nastavit komunikaci s využitím influencerů, odpoví konference, která se rovněž uskuteční online.
Konference s názvem Jak efektivně pracovat s influencery se uskuteční 2. června, proběhne online. Zaměří se na to, v jakých případech je volba komunikace formou spolupráce s influencerem vhodným řešením a jak ji efektivně nastavit.
Jaké možnosti to přináší v současné době ovlivněné pandemií koronoviru, představí ve své přednášce Jitka Altman z komunikační skupiny Kindred. S právními aspekty pak diváky seznámí Andrea Pavelcová z eLegal a další speakeři budou brzy představeni.
Vojtěch Lambert z LCG New Media na ukázkách kampaní Grandhotel Pupp, Hrady CZ a Honor předvede, jak vytěžit ze spolupráce s influencery maximum. Představí různé typy vztahů s influencery s reálnými dopady do nastavených cílů kampaní.
Simona Horáčková z Mindshare ukáže, jak se značka Madeta spojila s pekařem a cukrářem známým z pořadu Peče celá země Josefem Maršálkem. A Ladislav Dyntar z eSuba bude mluvit o spojení influencerů a herního průmyslu.