Jak na Google Analytics 4 a nástroje pro tvorbu obsahu
Online konference Nástroje v marketingu proběhne 18. května, zaměří se na nové Google Analytics či nástroje pro tvorbu obsahu.
Online konference Nástroje v marketingu proběhne už 18. května a pomůže vám zorientovat se v dynamicky se měnícím marketingovém oboru. Brzy dojde k ukončení stávajících Universal Analytics a řečníci poradí s přechodem na nové Google Analytics 4.
Témata konference
Přechod na nové Google Analytics 4 pro marketéry
Google Analytics 4 se stávají hlavním nástrojem pro analýzu webové návštěvnosti na trhu. Jan Friedel z Publicis Groupe ukáže první kroky pro nastavení nového účtu a základní orientaci v prostředí. Vysvětlí, jak analyzovat jednotlivé kampaně, vytvořit vlastní přehled na míru a nastavit jednotlivé události.
Nástroje pro přípravu obsahové strategie
Díky příspěvku Josefa Řezníčka ze Včeliště připravíte promyšlenější obsahovou strategii, a ušetříte svůj čas. Těšit se můžete na tipy na nástroje pro analýzu obsahu (Screaming Frog, Hotjar, Majestic), generování nápadů (Marketing Miner, Feedly, Collabim), efektivnější přípravu textů, e-mailů, obrázků a videí (Figma, e-mailingové nástroje, Loom) i realizaci obsahového marketingu (Thrive Leads, Zapier, CMS a CRM nástroje).
ChatGPT - jak ho zakomponovat do vaší tvorby
V přednášce Adama Ryby z Fordigy se dozvíte, jak novou technologii ChatGPT používat při tvorbě obsahu včetně tvorby textů a dialogů. Těšte se na tipy a praktické příklady toho, jak efektivně využít ChatGPT v praxi.
Jak z RTB reklamy vytěžit co nejvíc
Nakupujete reklamu v obsahové síti? Pak byste měli zbystřit! Průměrně 50 % nakoupených a zaplacených impresí nikdo reálně nevidí a nemají pro vás ani vaše klienty žádný přínos. Matěj Linek a Anna Pakandlová z Kooperativy vám představí RTBium – nástroj, který vytěží z RTB reklamy maximum.
Efektivita retenčních nástrojů
Na reálné case studies vám Ivona Ševčíková z Acomware představí Exponeu pro správu CRM jako fungující retenční nástroj a automatizaci marketingových kampaní. Uslyšíte konkrétní data a výsledky.
Je umělá inteligence pro designéry příležitostí nebo problémem?
Ondřej Brom ze společnosti Graphic Standard otevře téma využití nových technologiích v grafickém designu, marketingu a při správě brandu. Dozvíte se mimo jiné, zda jse umělá inteligence nebezpečím pro grafické designéry i jak ji správně využít na straně klienta.
Implementace značek v praxi
Na příkladech a číslech z praxe od klientů Karel Drašnar z BrandCloudu předvede, jak důležitá je nejen fáze implementace značky, ale i její údržba, systematické vedení a občasný generální úklid tak, abyste docílili dlouhodobého úspěchu v marketingu a komunikaci.
Na konferenci Nástroje v marketingu se můžete připojit online 18. května, Kompletní program si přečtete na stránkách akce, kde se i pohodlně zaregistrujete.