Jak na spolupráci s influencery po právní stránce
Speciální online setkání Marketing Meeting na téma Spolupráce s influencery z pohledu práva. Vystoupí právnička Andrea Voříšková.
Speciální online setkání Marketing Meeting na téma Spolupráce s influencery z pohledu práva proběhne 21. března.
Marketing Meeting Special je kratší verze klasického Marketing Meeting s jediným přednášejícím a věnuje se pouze jednomu tématu. Tak je možné toto konkrétní téma rozebrat detailněji a do hloubky a zároveň je časový prostor pro dotazy účastníků.
Setkání 21. března bude v režii právničky Andrey Voříškové z eLegal a bude online.
Témata setkání:
- Na co všechno myslet před výběrem influencera, aby spolupráce proběhla hladce
- Co si sjednat ve smlouvě před zahájením spolupráce
- Co když jste agentura a spolupráci zajišťujete pro klienta
- Jak zajistit, aby klient dostal všechny výstupy a spolupráce proběhla podle zadání
- Co když propagujete produkt, na který platí přísná regulace reklamy
- Jak na označení spolupráce, abyste neklamali potenciální zákazníky
Andrea Voříšková (dříve Pavelcová) je advokátkou v AK eLegal, kde se zaměřuje na marketing, právo duševního vlastnictví, nekalou soutěž a ochranu osobních údajů. Andrea během studia práv pracovala v SEO agentuře a své zkušenosti přenesla do práva v marketingu, nekalé soutěže a duševního vlastnictví. Baví ji propojení práva s marketingem a klientům pomáhá nastavovat kampaně právně správně.
Regsitrovat se je možné na webu konference.