Jak se GDPR dotkne marketingu?
Advokátní kancelář eLegal ve spolupráci s Pavlem Ungrem pořádá konferenci GDPR v marketingu.
Advokátní kancelář eLegal organizuje ve spolupráci s Pavlem Ungrem konferenci na téma GDPR v marketingu. Konat se bude 7. března 2018 v Praze.
Tematicky se zaměří především na praktické aspekty tohoto nového nařízení v oblasti e-mailingu, PPC kampaní, affiliate a zákaznické péče, analytiky, kampaní na Facebooku, UX, SEO a tvorby obsahu. Kromě advokátky z kanceláře eLegal Petry Dolejšové a Pavla Ungra na ní vystoupí například specialista na zvyšování obchodní výkonnosti, CRO a UX Jan Kvasnička, Markéta Kabátová z UnicornsLab, Anna Sálová ze společnosti Content Wizards, specialista na e-mail marketing Jakub Čižmar, odborník na výkonnostní a dynamickou reklamu Jan Bartoš, podnikatel Mário Roženský, analytický stratég André Heller z Taste Medio či marketingová konzultantka Jana Dolejšová.
Více informací naleznete zde.
Z konference si můžete přečíst článek S GDPR skončí některé marketingové triky. Na webu konference bude možné za poplatek zhlédnout i sestříhané video.