Jak se stát profíkem firemní komunikace?
Online konference se zaměří na to, jak úspěšně nastavit a vytvářet firemní komunikaci.
Program online konference Jak se stát profíkem firemní komunikace je již kompletní. V úterý 24. listopadu proběhne další konference v rámci Marketing Meeting.
Co je přesně náplní práce píaristy? Třeba znát svoji firmu, příběhy o ní stavět na tom, co se v ní reálně děje, a firemní reputaci jako takovou mít neustále před očima. Jenže reputaci firmy jeden píárista nepostaví. Co je k tomu všechno potřeba? To ve své prezentaci prozradí spolumajitelka agentury Fenek PR Irena Zatloukalová.
Jak vybrat dostatečně zajímavé téma ke komunikaci a umět ho profesionálně vysvětlit médiím i veřejnosti, na to se zaměří Patricie Šedivá, manažerka externí komunikace Coca-Coly, dříve také T-Mobilu či Alza.cz. Ukáže několik praktických příkladů.
Jak připravit post, aby na sociálních sítích zaujal a předal to zásadní? Jak posty upravit pro různé sociální sítě? Odpoví Petr Koubek z LCG New Media.
Osvobodit copywriting od bludů, které kolem něho panují, a nabídnout praktické tipy, jak psát, toho se ujme Jakub Křenek z PR agentury ADison.
Vlastnit úspěšná média je z dlouhodobého hlediska výhodnější, než si platit reklamu a PR v jiných médiích. To tvrdí marketingový ředitel Kytary.cz Filip Černý. Ukáže, jak efektivně vybudovat online magazín, úspěšný YouTube kanál, sérii podcastů, hudební festival nebo malé knižní vydavatelství.
Novináři jsou každý den zavaleni mnoha desítkami a nezřídka i stovkami tiskových zpráv. Jak vzbudit v médiích zájem a dodat novinářům to, co chtějí? A čím si je naopak spolehlivě popudit? To prozradí dlouholetý odborný novinář Bohuslav Bohuněk.
Konference proběhne online, registrace je možná zde.