Konference Call centra bude nejen o voicebotech
21. ročník konference Call centra ukáže trendy i zhodnotí aktuální stav.
V úterý 9. listopadu proběhne v pražském hotelu Clarion 21. ročník konference Call Centra, jež se ohlédne za minulostí, probere aktuální stav a podívá se i na budoucí trendy oboru kontaktních center.
O regulaci telemarketingu promluví Miroslav Uříčař z advokátní kanceláře Legalité, o chatbotech i voicebotech bude hovořit Tom Houwing z Voiceandvision, jak aplikují voicebota v ČSOB, prozradí Zdeněk Ručka a Jana Maria Masnerová, možnostmi a úskalími práce z domova se bude zabývat Marie Janšová, trendy v komunikaci zmapuje David Čermák z agentury Momentum a jak si poradit s hodnocením zákazníka i interní zpětnou vazbou, řekne Lenka Bartizalová z Alza.cz.
Více informací naleznete zde.