Konference Flema o trendech v mediální komunikaci
Konference o mediální komunikaci Flema letos nabídne dopolední blok přednášek a odpolední workshopy.
Další ročník konference Flema Media Conference se uskuteční ve čtvrtek 4. října v Praze. Koncept konference je oproti minulým ročníkům odlišný – po dopoledních přednáškách následují odpoledne workshopy na vybraná témata.
Jan Babický, strategy development director Lion Communications, se zamyslí nad tím, jak nové technologie ovlivňují mediální plánování. Zdeněk Hašek, Petr Hercík a Martin Filip otevřou otázku, jestli celebrita dokáže pomoci značce a zda se vyplatí známou osobnost v komunikaci využívat. Mluvit se bude i o tom, jaký media typ generuje nejvyšší online aktivitu. V panelové diskusi za účasti Kateřiny Dvořákové (Alza.cz) a Jana Müllera (Moneta Money Bank) se diskutující zamyslí nad tím, zda je lepší využívat služeb mediální agentury, nebo zda se vyplatí vlastní in-house oddělení.
Tomáš Studeník, kreativní ředitel Confidence Digital, promluví o „tajemství kreativity". Přednáška vychází z práce prof Reichleho z Washingtonské univerzity a jeho výzkumu mozku, myšlenek jednoho z duchovních otců taoismu Čuang-c a pravidel náhodného rozdělení ve statistice.
Po obědě následují čtyři workshopy - účastníci si budou moct vybrat z těchto možností:
- workshop zaměřený mediální pojmy, kterými provede Tomáš Hanzák (Nielsen Admosphere).
- workshop zaměřený na to, jak vybrat mediální agenturu snadno a rychle. Povede ho Hynek Cimoradský, managing partner Flemedia.
- workshop zaměřený na virtuální realitu v kampaních pod vedením Michala Bubeníčka, creative directora Etnetera Motion.
- workshop zaměřený na využití sociálních sítí pro značku. Povedou ho Kateřina Judová (OMD/Fuse) a Petr Vaněk (resolution Media).
Další informace najdete na webových stránkách konference zde.
Z konference si můžete přečíst článek o vlivu sportovců na hodnotu značek.