Konference PPC Restart 2024 nejen o „cookie apokalypse“
Osmý ročník konference PPC Restart se zaměří na ukončení podpory cookies třetích stran nebo na témata leadershipu či právní otázky.
Digitální agentura Taste pořádá osmý ročník PPC Restartu, který se bude konat 23. května 2024 v Kině Lucerna. Na jeho podium dorazí osobnosti digitální reklamy, jako jsou Jan Tichý, Tomáš Komárek, Milan Cidilo, Vít Janda či Aneta Holá. Jedním z hlavních témat bude letošní ukončení podpory cookies třetích stran. Nabídne ale i další témata, a to od leadershipu až k právu.
Keynote speaker David Janoušek, marketingový stratég digitální agentury Taste, se hned v úvodu zaměří na nepostradatelné dovednosti současných marketérů.
Po úvodní řeči se Petr Bureš, zakladatel uLab, zaměří na to, jak zbytečně neutrácet peníze za nesprávně podporovanou návštěvnost na webech nebo e-shopech.
Vít Janda, CEO agentury ShortPRO, zase účastníkům konference na tvrdých datech dokáže, že by neměli podceňovat generaci Z. Tato třetina světové populace se totiž jednou stane největší kupní silou
na trhu a marketéři by už teď měli vědět, jak tuto cílovku přilákat.
Následovat bude Jiří Hradský, partner ve společnosti Sedláková Legal, který se pro účastníky stane praktickým průvodcem ve využívání dat pro PPC z pohledu práva.
Tomáš Hruzík, Team Leader z Proficia, pak ve své přednášce popíše pokročilé optimalizační metody, které jsou v jeho práci novým standardem v e-commerce kampaních.
S Milanem Cidilem, zakladatelem 6clickz, následně konference zamíří do tvorby kreativy a paid social kampaní s využitím dat a AI. O umělé inteligenci bude mluvit i Vít Rutkovský, Account
Manager z RTB House.
Zuzana Slepánková svou prezentaci osloví všechny, kteří chtějí posunout svou kariéru v PPC na další úroveň.
Na řadu také přijdou přednášky zaměřené na už zmíněné ukončení podpory cookies třetích stran. Jan Tichý, CPO digitální agentury Taste, se pokusí zarámovat celý problém a vysvětlit základní pojmy, se kterými účastníci získají hlubší vhled do problematiky.
Roman Doležal, konzultant pro Seznam.cz, účastníkům předvede, že digitální marketing lze dělat i bez cookies.
Aneta Holá, Google Certified Trainer pro oblast Google Analytics, konkrétně ukáže, jak se lze na tyto změny připravit už teď, o jaké informace obohatit datovou vrstvu nebo jak upravit měřicí skripty Mety, Googlu či Skliku.
V závěru se pak Tomáš Komárek, freelance marketér, pokusí využít na maximum data z nejrůznějších platforem a představit nutné změny v taktice každého PPC specialisty.
Vedle samotných přednášek je také přichystaný doprovodný program, včetně občerstvení a závěrečné afterparty. Vstupenky jsou k dostání na webu www.ppcrestart.cz.