Konference VŠKK o odpovědnosti a udržitelnosti
Vysoká škola kreativní komunikace (VŠKK) pořádá svou pravidelnou konferenci. Letos se zaměří na odpovědnost a udržitelnost v kreativním průmyslu.
Katedra marketingových komunikací Vysoké školy kreativní komunikace (VŠKK) chce v letošní konferenci propojit teorii a praxi v oblasti společenské odpovědnosti a udržitelnosti zejména v kreativním průmyslu. Uskuteční se ve středu 29. listopadu v budově školy v ulici Na Pankráci 420/54.
Program:
9:00–9:30
Registrace
9:30
Zahájení konference
9:30–10:45
Plenární část
- Doc. Ing. Lenka Turnerová, CSc. VŠKK Marketingový výzkum jako cesta k udržitelnosti
- Prof. PhDr. Miroslav Foret, CSc. Pro kreativní a udržitelný marketingový management
- Ing. Jiří Zelený, Ph.D. Vnímání autenticity marketingových vizuálních materiál generovaných AI: příklad gastronomie a vinařských regionů.
- Doc. PhDr. Marie Dohnalová, CSc. Sociální politika firmy a udržitelnosti
- Pavel Galík, Omnicom Media Group (za agentury OMD, PHD, FUSE)
10:50–12:00
Panelová diskuse – Udržitelnost v kreativním průmyslu
moderuje Pavel Galík, Strategy&Digital Director, OMG
- Radek Maršík, Fleischmann Hillard
- Lazo Raftovski, VCCP
- Hana de Goeij, TV NOVA (CME Group)
- Denisa Pozníčková, Komerční banka
- Martina Kafková, M-ocean
- Darko Silajdžič, IMMINENT
12:00–13:00
Oběd
Následuje práce v sekcích:
Sekce A (13 – 14 hodin)
Aktuální stav a perspektivy vývoje udržitelnosti ve vybraných oblastech marketingových komunikací. Pokračování panelové diskuse, představení konkrétních praktických řešení.
moderuje Pavel Galík
Sekce B (14 – 15 hodin)
Výzkumné aktivity v oblasti udržitelnosti realizované v akademickém prostředí. Seznámení s výzkumnými projekty vědeckých a výzkumných pracovišť v oblasti udržitelnosti a společenské odpovědnosti.
moderuje Jana Mužíková
15:00
Shrnutí a závěrečné slovo
Bližší informace včetně možnosti registrace na konferenci najdete na webových stránkách akce.