Kongres Obalko letos o zákaznících i firmách
Na kongresu se bude řešit nejen to, co očekává od obalů spotřebitel, ale i jak mezi sebou komunikují firmy.
Osmý ročník českého a slovenského obalového kongresu Obalko, který se bude konat ve dnech 27. a 28. ledna 2021, se uskuteční online. Na akci pořádané skupinou Atoz Packaging bude prezentovat více než 40 řečníků, část z nich živě z hotelu Aquapalace Hotel Prague.
Hlavním tématem programu je „Zákazník a obal“. Na kongresu se proto bude řešit nejen, co očekává od obalů spotřebitel, ale i jak mezi sebou komunikují firmy v rámci dodavatelsko-odběratelských vztahů. Hovořit bude třeba Jana Volfová z firmy Škoda Auto, Pavel Komůrka ze společnosti Orkla nebo Jaroslav Vodáček za Tesco Stores.
Společnost GfK představí výsledky průzkumu, který provedla v létě 2020 se spotřebiteli po celé Evropě na téma postoje domácností k plastovým obalům, třídění a recyklaci. V panelové diskuzi pak na téma Spotřebitel a obal bude diskutovat šest klíčových hráčů na trhu: Michaela Franeková (Unilever), Gabriela Bechynská (Mondelez), Pavel Komůrka (Orkla), Petr Baudyš (Penny Market), Martin Dulava (Lineart) a Martin Hejl (Thimm Pack’n’Display).
V několika sekcích bude věnována pozornost marketingu a designu obalů, prezentovat zde bude například Andrea Vozníková z agentury Nielsen, Gabriela Adámková z maloobchodního řetězce Albert nebo Pavla Cihlářová z GS1 Czech Republic. Dálší sekce se bude věnovat robotizaci a automatizaci balení a zde budou hovořit například Martina Vajskebrová z Plzeňského Prazdroje, Michal Vosyka z HOPI Holding, Lukáš Formánek z DZ Dražice nebo Tomáš Haškovec z e-shopu Spokojenypes.cz. Řeč bude také o udržitelnosti, v této sekci se řečníci zaměří na koncepci oběhového hospodářství nebo chytrý design, hovořit bude třeba Olin Novák, komerční ředitel Rohlík.cz nebo generální ředitelé Greiner Packaging Slušovice a Olma – Ivo Benda a Martin Krystián.
Registrace pro online účast na kongresu je otevřena na www.obalko.cz/registrace. Každý registrovaný účastník získá unikátní přístup k online přenosu ve Full HD s profesionální režií, možnost zapojit se do diskuze a klást dotazy řečníkům přes Slido, přístup k záznamu celého kongresu po akci, přístup k prezentacím vybraných řečníků po akci, roční předplatné tištěného časopisu Svět balení a 40stránkový tištěný report z kongresu zaslaný společně s časopisem Svět balení.