Letošní POPAI Fórum na téma neuromarketingu
Nejen o potenciálu neuromarketingu a jeho přidané hodnotě v in-store, o neuro-algoritmech, vlivu typografie i světla bude letošní POPAI Fórum.
V Kongresovém centru Top Hotel Praha se 21. listopadu bude konat 11. ročník POPAI Day, kterou pořádá oborová organizace POPAI CE. Její součástí bude konference POPAI Fórum i vyhlášení soutěží POPAI Awards, Hvězda 3D reklamy a POPAI Student Award.
Na konferenci vystoupí prognostik a systémový analytik Bohumír Štědroň z Prognostického institutu Vysoké školy mezinárodních a veřejných vztahů, jenž promluví o budoucnosti marketingu pro rok 2035. O potenciálu neuromarketingu a jeho přidané hodnotě v in-store bude přednášet neurovědkyně Ana Iorga z britské společnosti Buyer Brain. Co jsou to neuro-algoritmy v POP komunikaci, přiblíží Enrique Strelow.
Profesor Aleš Stuchlík ukáže základy neurokoučinku a příklady jeho využití pro lepší život. Lukáš Pilka z BlueGhost vysvětlí, jak typografie působí na vnímání textu. Se základními principy a praktickými technikami cenového vyjednávání seznámí Vít Prokůpek, autor knihy Psychologie ovlivňování. A o vlivu světelných zdrojů na náladu, chování i fyzický a kognitivní výkon lidí pohovoří Hynek Medřický, expert v oblasti chronobiologie a světelné techniky ze společnosti Artemide & Luxvitaest.
Součástí konference budou také specializované workshopy na témata: Průlomové vyjednávání, Shopper neuro-science 101 v akci a Jak se dostat do hlavy retailera.
Během POPAI Day bude možné navštívit i soutěžní expozici či speciální výstavní zónu Shopper Lab, jež představí moderní technologii a inovativní systémy, které slouží k měření a analýze chování zákazníků v retailu.
Více informací o akci naleznete zde.
Z konference si můžete přečíst naše články:
- Pro práci s cenou je nejdůležitější princip kontrastu
- Místo zvyšování radosti zákazníků snižujte jejich bolest
Výsledky soutěží POPAI Awards, Hvězda 3D reklamy a POPAI Student Award naleznete zde.