Marketing Festival bude online na začátku září
Akce již proběhla 03. 09. 2020
- 04. 09. 2020
Sedmý ročník konference Marketing Festival proběhne na začátku září, bude online.
Konference Marketing Festival se letos uskuteční 3. a 4. září 2020 v novém online formátu.
Marketing Festival Online proběhne 3. a 4. září ve dvou zhruba pětihodinových blocích, během kterých se budou střídat předtočené přednášky speakerů s live-streamovanými Q&A s vybranými řečníky.
Řečníky letošního ročníku Marketing Festivalu doplní i další jméno – je jím Richard Shotton, autor knihy The Choice Factory, která se pohybuje na pomezí behaviorální psychologie, reklamy a marketingu.
Dalšími již ohlášenými řečníky jsou:
- Les Binet a Peter Field, autoři bestselleru Effectiveness in Context, který hltají marketéři po celém světě, a zároveň uznávaní matadoři marketingové efektivity s více než třemi dekádami zkušeností, jejichž přednášku označují organizátoři jako “příležitost, která přijde jednou za život“.
- Dave Trott, kreativní ředitel, copywriter a autor knih Predatory Thinking a One Plus One Equals Three, který stál u zrodu reklamních agentur Gold Greenlees Trott, Bainsfair Sharkey Trott a Walsh Trott Chick Smith a v roce 2004 získal D&AD President's Award za celoživotní přínos v reklamě.
- Helen Edwards, zkušená brand konzultantka, která během své kariéry pomáhala firmám budovat brand společnostem jako Johnson & Johnson, Avon, BBC Worldwide a dalším.
- Tom Goodwin, jeden z nejcitovanějších technologicko-marketingových guru, bývalý viceprezident Zenith, nově působící v Publicis Groupe.
- Ana Milicevic, expertka na digitální média a spoluzakladatelka Sparrow Digital.
- Drayton Bird, direct marketingový guru, na něhož pěje ódy i samotný velikán reklamy David Ogilvy.
- Vikki Ross, copywriterka, jejíž slova dávala hlas největším světovým značkám jako jsou Virgin Media, Body Shop, Sainsbury’s, Tesco a Paperchase.