Marketing Festival je letos online i offline
Workshopy a party se uskuteční offlline, přednášky proběhnou online s následnou online diskusí.
Osmý ročník konference Marketing Festival je opět složený z přednášek, které organizační tým nafilmoval ve spolupráci s externími produkčními týmy po celém světě. S většinou řečníků bude po streamované přednášce probíhat živá online diskuse. Program doplňují offline workshopy a také dvě offline párty.
Festival začne ve středu 22. září prvními workshopy, na které naváže seznamovací večírek. Zhruba 20 offline workshopů a školení na klasická technická digitálně-marketingová témata, ale i témata nová, která s výkonnostním marketingem souvisí jen nepřímo, povedou čeští lektoři. Odehrají se v prostorách technologické společnosti Inventi v Praze 4.
Příklady workshopů:
- Pavel Pola o e-mail marketingové strategii
- Honza Bartoš o výkonnostní Facebook reklamě
- Lucie Hrdinová z agentury H1.cz o copywritingu
- Bronislav Sobotka o tom, jak uspět na Youtube a užít si to
- Dan Tržil o tom, jak založit a vést úspěšný podcast
- Martin Zdražil o efektivní strategii a brandingu
- Kristýna Bašusová o Linkedin Ads
Hlavní online program se odehraje ve čtvrtek 23. září. Skládá se z natočených přednášek a živých diskusí se speakery.
- 10:00 - Simon Peel: The case against short-termism
- 11:15 - Grace Kite: Econometric Modelling in 2021
- 11:45 - Tom Roach: The Wrong & The Real of it
- 12:15 - An interview with Tom Roach & Grace Kite
- 13:30 - Q&A with Grace Kite and Tom Roach
- 14:00 - Richard Shotton: How to be memorable
- 15:00 - James Hankins: On Share of Search
Mezi speakery nově přibyl James Hankins, zakladatel Vizer Consulting. Je mj. podepsán pod nedávno uvedenou brandovou metrikou s názvem Share of Search, kterou vytvořil spolu s Lesem Binetem. Podle Hankinse a Bineta jde o alternativu složitého měření tržního podílu a mnohdy i užitečnou náhradu za Share of Voice.
Druhý den hlavního online programu nabídne:
- 10:00 - Karen Nelson-Field: Visibility in 2021 and beyond
- 11:00 - Mark Ritson: Sex in the Fast Lane
- 12:00 - A Q&A with Mark Ritson
- 13:30 - JP Castlin: Strategy Demystified
- 14:30 - Rory Sutherland: téma bude upřesněno
- 15:15 - Helen Edwards: Is there such a thing as brand love?