Marketing Meeting: Jak co nejlépe poznat svého zákazníka?
Témata komunikace se zákazníky a i to, jak efektivně analyzovat zákaznické potřeby, rozebere konference marketing Meeting.
Na online konferenci Marketing Meeting Jak co nejlépe poznat svého zákazníka, která proběhne 14. června, se budou probírat témata správné komunikace se zákazníky a i to, jak efektivně analyzovat zákaznické potřeby. Seznamte se s programem.
Poznání cílové skupiny v hektické době
Jak se i v dnešní rychlé době vypořádat s výzkumy, které vám pomohou v tom poznat detailně vaši cílovou skupinu? Poradí Tomáš Cibor z obsahové a komunikační agentury Boomerang Communication.
Postavte se problému čelem a pochopte svého zákazníka
Marketingoví specialisté se často bojí výzkumu, a proto ho ve své praxi nevyužívají. Přitom je klíčem k poznání cílové skupiny. Jak se k výzkumu zodpovědně postavit, poradí pánové Matez Jindra a Honza Páv z výzkumné agentury Makevision, která se zaměřuje především na hlubší poznání zákazníků středně velkých firem.
Váš produkt není to, co lidé chtějí
Zákazníky definují jejich potřeby v různých situacích, do kterých se každý den dostávají. Jak potřeby a situace související s vaším produktem poznat? Jak změřit jejich sílu? Na které se vyplatí upřít pozornost a na kterých postavit růst vaší značky? To vše na praktických příkladech z řady výzkumů ukáže Vojtěch Prokeš ze společnosti Behavio Labs, která se zabývá aplikací behaviorálních věd v marketingovém výzkumu.
Proměna zákaznického chování v následujících letech v e-commerce
Nad tím, jak se bude měnit zákaznické chování v následujících letech v e-commerce, se zamyslí Radek Hudák ze Shoptetu. Vycházet bude ze sebraných dat z tuzemska i zahraničí.
Další témata otevřou spíkři z Ogilvy a GroupM, podívají na stav Brand Experience v České republice, o připoutání pozornosti díky behaviorální vědě zase promluví zástupci z Pickerley.
Projděte si celý program.
Akce proběhne online 14. června 2022 od 10:00. Všechny důležité informace najdete na webu.