Marketing Meeting: Jak uspět na sociálních sítích?
Program nabízí budování brandu, reklamní formáty, správu obsahu, měření a data, influencer marketing, související legislativu a další témata.
Další online setkání Marketing Meeting se uskuteční 15. června 2021 od 10:00 s podtitulem Jak uspět na sociálních sítích. Program nabízí budování brandu, reklamní formáty, správu obsahu, měření a data, influencer marketing, související legislativu a další témata. Na programu je celkem šest přednášek.
Témata setkání Jak uspět na sociálních sítích
Petr Kurz – World of Online
Firma bez strategie je ochotná vyzkoušet cokoliv. Lepší přístup je mít jasně stanovené cíle a strategii k jejich naplnění. Představeny budou základní pilíře postavené na analýze cílové skupiny a také řada tipů, které pomohou přemýšlet nad sociálními sítěmi z pohledu uživatele i značky.
Vojtěch Lambert – LCG New Media
Jak při budování značky efektivně využívat sociální sítě? Jak dát o sobě vědět i s omezeným budgetem? Jaké možnosti a formy brandování na sociálních sítích existují a jak je kombinovat napříč všemi platformami? Zodpoví Vojtěch Lambert.
Radka Legerská – Linked Akademie
LinkedIn stále patří mezi podceňované sociální sítě, jeho potenciál zatím objevilo velmi málo lidí. Přitom se dá vhodně využít jako nástroj pro obchodní akvizici. Zazní konkrétní příběh, kdy LinkedIn hrál důležitou roli při rozjezdu podnikání.
Petra Dolejšová – advokátka
Při spolupráci s influencery se musíme dostat přes řadu kritických míst. Jak se vyhnout pokutám od státu? Jak správně označovat reklamu a co všechno se za ni podle zákona vlastně považuje? Prezentaci doplní příklady, jakých chyb se firmy dopouští nejčastěji.
Katka Pavlíčková – specialistka na Instagram
Jak prodávat luxusní zboží nebo služby na Instagramu? Jak oslovit náročného zákazníka, který chce to nejlepší? A jak mu svůj produkt skutečně prodat? Instagramová expertka Katka Pavlíčka spolu se svou klientkou, která vlastní svatební agenturu Boutique Weddings, představí důležité informace.
Tereza Horňáková a Andrea Kačíková – Publicis Groupe
Jak dát o sobě vědět i s omezeným budgetem? A jak do mediálního mixu začlenit sociální sítě?. Příkladem může být značka Tetesept, která se díky kampani #dejsivanu dostala do podvědomí zákazníků.
Všechny důležité informace o Marketing Meeting – Jak uspět na sociálních sítích jsou k dispozici na webu. Konference se uskuteční 15. června od 10:00 online.
Cena vstupenky činí 1 990 Kč bez DPH. K účasti stačí vyplnit registrační formulář.