Marketing Meeting: Jak vytěžit z LinkedInu co nejvíc
Řečníci online konference z cyklu Marketing Meeting přinesou inspirace, jak díky LinkedInu nabýt vlivu na trhu, získat zákazníky i jak oslovit správné kandidáty na pohovor.
Řečníci online konference z cyklu Marketing Meeting přinesou inspirace, jak díky LinkedInu nabýt vlivu na trhu, získat zákazníky i jak oslovit správné kandidáty na pohovor. Zaměří se na aktuální trendy a algoritmy, ve kterém se chovají. Akce s názvem LinkedIn pro HR, byznys i marketing se uskuteční online 20. června od 10:00 do 14:30.
Témata konference
- Budování osobního i firemního brandu
Jak udělat ze svých zaměstnanců přirozené ambasadory a leadery v oblasti jejich expertízy? Jak dostat na LinkedIn vašeho CEO a k čemu to bude vám i jemu? A co dalšího můžete na této síti zažít? O tom promluví influencer a expert na LinkedIn Adam Zbiejczuk z Influencer.cz.
- Aktuální trendy v obsahu na LinkedIn
Abyste na LinkedIn získali vliv a obsah vám generoval leady, je důležité sledovat nové trendy v tvorbě obsahu. Jaké formáty se aktuálně těší přízni uživatelů nejen u nás, ale i ve světě se, popíše copywriterka Radka Legerská.
- Využití LinkedInu v HR
Jak můžete díky LinkedInu najít, přilákat a oslovit ty správné lidi k do firmy a jak systematicky pracovat s LinkedInem tak, aby k vám lidé sami přicházeli, je téma pro Anetu Kořínkovou z GoodCall.
- Obchod, nábor a vliv díky LinkedIn
Sergej Pavljuk ze StoryMatters.online představí příběhy různorodých společností, které přišly s jasným zadáním: zajistěte nám prostřednictvím LinkedIn obchodní jednání. Sežeňte nám relevantní kandidáty na pohovor. A to nejtěžší: zajistěte nám skutečný vliv na trhu.
- Jak budovat tým interních ambasadorů
Světem velkých značek hýbou influenceři – ambasadoři značek. Ti jsou ale stále jen externí samolepkou na tváři firmy. Lucie Zitterbartová (Lucky Citron) pomáhá firmám budovat interní týmy autentických ambasadorů.
- Jak to vidí CEO
Ředitel rodinné firmy SIKO koupelny & kuchyně Tomáš Vala je na profesní síti velmi aktivní a podělí se o tipy, co zrovna jemu nejlépe funguje.
Zaregistrovat se lze na stránkách akce, kde je k dispozici kompletní program, stejně jako profily řečníků.