Marketing Meeting o přípravě textů pro různé cílovky
Specifika psaní pro různé cílové skupiny, přizpůsobení textů pro weby a sociální sítě. Tvorba B2B textů nebo storytelling. To nabídne online setkání Marketing Meeting.
Jak přistupovat k tvorbě textů, jak zapojit do firemního psaní kreativitu i jak správně využít základní znalosti psychologie a vše mít po právní stránce v pořádku? To nabízí program setkání Marketing Meeting Jak se stát úspěšným copywriterem, který proběhne online ve čtvrtek 10. listopadu. Vstupenky jsou k dispozici zde.
Úlovky ze zlodějského pytle: Aneb inspiraci hledejte všude (Lucie Hrdinová, H1.cz)
Lucie Hrdinová z online marketingové agentury H1.cz prozradí, kde všude se dá najít inspirace. Podělí se o svou sbírku ze světa reklamy a ukáže na nich, jak svoje psaní posunout dál, i chyby, kterým se raději vyhnout.
Nejrozšířenější mýty českého webového copywritingu (Pavel Šenkapoun, Logos Agency)
Přednáška Pavla Šenkapouna z obsahově-kreativní agentury Logos Agency se zaměří na opakované mýty českého copywritingu. Ukáže jejich racionální jádro a zároveň řekne, proč jsou nesmyslem.
Ferda Copywriter: Tohle všechno si musím ohlídat, když píšu web (Bára Hlavicová, Komuniké)
Bára Hlavicová je webovou copywriterkou na plný úvazek. Píše texty pro velké i malé firmy. Účastníkům ukáže, co všechno jako copywriterka řeší při tvorbě webu a co by dobrý copywriter měl ovládat. Podívá se na ideální postup u velkých zakázek, ale i na realitu menších webů.
7 tipů, jak se stát dobrým (aka úspěšným) copywriterem (Radka Legerská, Linked Akademie)
Seberozvoji a tomu, jak se zdokonalovat ve psaní texů se bude věnovat Radka Legerská, která se obsahovému marketingu věnuje patnáct let. Podělí se o vlastní zkušenosti – jak fungovat při psaní na volné noze a jak si udržet vysokou úroveň psaného projevu.
„Víc než jen“ reklamní texty aneb Jak se vyhnout klišé (Tomáš Novotný, VMLY&R)
Světové i domácí reklamní kampaně založené na silné myšlence a prvotřídní textařině poslouží jako inspirace v příspěvku Tomáše Novotného z kreativní komunikační agentury VMLY&R. Na konkrétních ukázkách představí konkrétní přístupy, tipy a triky, jak napsat kvalitní headline, a ukáže, jak může vypadat dobrý ideamaking z pohledu copywritera.
Právní KPZ pro copywritera (Petra Dolejšová, Na volné noze)
Jaký je rozdíl mezi slibováním modrého z nebe a klamáním? Jaké produkty jsou pro copíky z hlediska práva noční můrou (a často o tom ani netuší)? Jak je to s překlady cizích článků do češtiny? Kde jsou hranice mezi inspirací a vykradením? Můžete použít citáty známých osobností? A jaké novinky nám letos přineslo právo pro recenze a slevy? Otázky zodpoví advokátka Petra Dolejšová, která se právní stránce marketingu profesně věnuje.
Na webu konference najdete všechny podrobnosti, včetně vstupenek. Akce proběhne online.