Marketing Meeting o TikToku, Twitchi nebo Robloxu

Akce již proběhla 12. 05. 2022

Další Marketing Meeting odkryje potenciál sociálních sítí TikTok, Twitch či herní platformy Roblox.

Zdroj: Internet Info

Zdroj: Internet Info

Pokud vás zajímá, prostřednictvím kterých sociálních sítí nejlépe oslovíte mladou generaci Z a jak v takovém prostřední co nejefektivněji budovat svoji značku a přispět tím i ke zvýšení prodejů, je pro vás určeno další setkání Marketing Meeting. Koná se 12. května online a bude se věnovat sociálním sítím mladé generace.

Zaměří se zejména na jednu z nejrychleji rostoucích sociálních platforem TikTok a ukáže, jak připravit obsah, který mladé publikum zaujme, i jak nejlépe vytěžit reklamní formáty. Nebudou chybět ani případové studie značek, které jsou na této sociální sítí úspěšné.

Témata 

  • Vít Janda, CEO platformy TikTokuj.cz, ukáže, proč je TikTok trendsetter ve formátu krátkých videí a jak přistupovat k nastavení strategie na této sociální síti. Je lepší organika, influencer marketing nebo placená reklama? Ukáže na příkladu značek jako jsou SuperZoo, Worldee nebo Campiri.
  • Dominika Rejzlová z agentury Fragile představí online kampaň Back to school pro Pilot Pen, která měla za úkol školáky vrátit do lavic a motivovat je k offline psaní. Využili k tomu všechny účinné zbraně – líbivý vizuál, příběh, influencery, TikTok i AR filtr, a výsledek uvidíte sami.
  • Lukáš Jakoubek z Publicis Groupe vysvětlí, jaké reálné možnosti nabízejí sítě TikTok, Twitch a Roblox z hlediska reklamních formátů, zásahu a měření kampaní. A ukáže i výsledky prvních českých kampaní na TikToku či Robloxu.
  • Vítězslav Klement z GroupM představí aktuální demografii českých uživatelů na TikToku, ty nejaktivnější české značky na této platformě a také influencery (vlastně tiktokery) a podívá se na téma brand safety, které v těchto časech opět nabývá na významu.
  • Jak přistupovat k samotné tvorbě obsahu pro TikTok je téma pro Claudii Mónicu Gutiérrez z World of Online.
  • CEO herního týmu eSuba Ladislav Dyntar se zaměří na potenciál, který značkám přináší herní sociální platforma Twitch, na trendy a nejúspěšnější spolupráce.

Přihlásit se na Marketing Meeting: Sociální sítě mladé generace a inspirovat se, jak co nejlépe oslovit generaci Z, lze na stránkách Tuesday.cz.