Marketing Meeting ukáže AI jako pomocníka v marketingu
Další online marketingové setkání představí AI nástroje vhodné pro marketéry i pokročilé techniky.
Další online marketingové setkání představí AI nástroje vhodné pro marketéry i pokročilé techniky, které vedou k efektivnějšímu generování kreativních nápadů. Ukáže, jak zapojit AI do celého procesu tvorby brandu a firemního contentu, jak naučit mluvit AI jazykem vaší značky a pečovat o zákazníka.
Marketéři, kteří ve své práci používají umělou inteligenci ku prospěchu značky, a odborníci na nejnovější technologie vás už 18. ledna provedou fascinujícím světem AI na dalším online Marketing Meeting: AI jako pomocníka v marketingu.
Řeč bude tom, jaké AI nástroje jsou relevantní pro marketéry, jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali lepší výsledky pro tvorbu kreativních nápadů, a jak pomocí AI tvořit reklamní texty, grafiku i videa. Řečnící ukáží možnosti AI influencerů, pokročilé techniky RAG a fine-tuning i jejich potenciál a limity a právní aspekty AI. Uslyšíte také případové studie, například jak využívá pojišťovna AXA AI v péči o zákazníky a řešení pojistných škod.
Obsah přednášek
- Jak efektivně zařadit AI do kreativního procesu
Zajímá vás, jak efektivně zařadit AI do celého kreativního procesu od brainstormingů přes tvorbu kreativních konceptů až po postprodukci kampaňových vizuálů a spotů? To byste neměli zmeškat Nikolu Foktovou, kreativní ředitelku agentur Leo Burnett a MSL, která představí AI nástroje a praktické tipy, jak zlepšit své prompty, abyste z AI toolů dostali ještě lepší výsledky.
- Jak může AI pomoct v péči o zákazníky
V oblasti zákaznické péče se AI využívá pro realizaci chatbotů, kteří odpovídají na produktové otázky či dokážou řešit pojistné škody. Využití AI k práci nahrazující lidi ale vyžaduje mnohem více úsilí, než bychom očekávali, a pravidla hry z velké části neurčujete vy. Nenechte si ujít přednášku zkušeného marketéra Pavla Jechorta ze společnosti AXA Partners.
- Jak naučit AI mluvit hlasem vaší značky
Stavíte brand nebo řešíte tvorbu obsahu a chcete přizvat na pomoc AI? Kolik toho ale za vás opravdu zvládne udělat umělá inteligence a co si musíte odmakat sami? Na to odpoví konzultantka Lenka Stawarczyk. Probere, jak zapojit AI do celého procesu tvorby brandu a firemního contentu, a také jak naučit ChatGPT mluvit vaším vlastním jazykem.
- Virtuální influenceři: Nová éra marketingu
Jsou virtuální influenceři příležitostí nebo hrozbou? V přednášce Iva Veselého se dozvíte, jak vytvořit vlastního virtuálního influencera, který oživí komunikaci vaší značky, přinese zapojení i nové příležitosti. Inspirovat se můžete i případovými studiemi firem, které již virtuální influencery úspěšně začlenily do svých marketingových strategií.
- Jak právně správně promptovat a nezasahovat do autorských práv?
Pokud při své práci využíváte nástroje jako ChatGPT nebo Midjourney, měli byste si dávat pozor, jaké vstupy do nich zadáváte a jak výstupy dále používáte. V praktické přednášce advokáta Ondřeje Hanáka z eLegal se dozvíte, jak právně správně promptovat, abyste nezasahovali do autorských práv, osobních údajů nebo nevyzrazovali důvěrné informace.
- Prompting, RAG nebo fine-tuning? Co marketingu pomůže nejvíc?
Jiří Malý z Wunderman Thompson Prague představí klíčové techniky při komunikaci s AI nástroji a ukáže jejich potenciál i limity při tvorbě obsahu. Ukáže si, proč prompting vede často k průměrným výsledkům. Vysvětlí možnosti techniky RAG, která dokáže směrovat generování obsahu pomocí vlastních dat, i cestu k originálnímu obsahu pomocí fine-tuning, modelu dovolujícímu vytvářet texty a obsah zcela na míru značce díky trénování AI na firemních datech
Ti, kteří se na Marketing Meeting přihlásí do 29. prosince, mohou využít zvýhodněné ceny za celou sérii setkání. Balíček zahrnuje nejen AI jako pomocník v marketingu 18. ledna, ale také Copywriting od A do Z 7. března a Jak na vymazlený emailing 11. června.