Marketing With Love se zaměří na současný marketing

Akce již proběhla 15. 02. 2018 - 16. 02. 2018

Na konferenci vystoupí např. Josef Havelka, Jakub Horák, Jan Řehák nebo Filip Podstavec.

Foto: Marketing With Love

Foto: Marketing With Love

Na konferenci Marketing With Love, která se koná 15. a 16. února, se během devíti přednášek představí celkem deset řečníků. Téma konference je „Jak dělat marketing, když PPC nestačí“. Mluvit se bude o vlivu digitální transformace na značky, influencerech, autenticitě v HR, linkbuildingu, marketingu v neziskové sféře a politice a o mnohém dalším.

Anotace přednášek

Staly se značky kořistí digitálu?

Josef Havelka

Josef Havelka je jedním z pěti držitelů uznání Adman, zakladatelem první české pobočky Leo Burnet, spoluzakladatelem nákupní platformy ZOOT a autorem ne zcela korektní reklamy „Bobika“ pro Centrum.cz. Na konferenci bude mluvit o tom, že digitální transformace zasahuje čím dál tím víc i disciplíny marketingu či brandingu. Všudypřítomný „tech“ určuje, co jde a co ne. Je ve světě, který je definován algoritmy ještě kreativita zapotřebí? Jsou značky vůbec ještě k něčemu? Krom toho, aby se daly koupit ve slevě?

Moderní marketing, štěstí a udržitelnost

Milan Formánek

Přednáška digitálního a komunikační manažera Red Bull Milana Formánka bude řešit, jak lze pracovat s influencery, tvořit smysluplný obsah a oslovit lidi pod 30 let. Bude srovnávat dogmata a pomalou reakční dobu v korporátech s prací ve startupech a neziskovkách. Zároveň si klade otázku, na co by měli klást důraz zaměstnavatelé v marketingových oborech v době minimální nezaměstnanosti.

Sám jak cool v plotě

Petr Skondrojanis

Hlavním oborem Petra Skondrojanise, ve kterém se pohybuje už více než 20 let, je HR. Na svojí přednášce bude mluvit o autenticitě, osobní značce a také o tom, že kultura prostředí, kam chodíme do práce, je stejně důležitá jako postel, do níž si jdeme večer lehnout.

Co je growth hacking a jak může pomoct i vám?

Filip Podstavec

Na první pohled děsivý název přednášky Filipa Podstavce pod sebou skrývá efektivní metody, jak mohou startupy nebo menší a střední firmy propagovat svůj byznys a rozšiřovat uživatelskou nebo klientskou základnu. Vycházet bude ze svých dlouholetých znalostí na poli online marketingu, zejména pak linkbuildingu.

Jak se vyznat v mediální džungli

Jan Řehák

Jan Řehák ve své přednášce poukazuje na široké možnosti marketingu, jejichž ideální využití však předpokládá hlubokou znalost jednotlivých marketingových disciplín. Mediální prostor nabízí tolik možností, že není v moci jednoho marketingového odborníka vyznat se ve všem. V takovém prostředí je složité stavět komunikační strategii, plánovat napříč touchpoints a stanovit správné KPIs. Obsahový a kreativní mix je pak nutné designovat tak, aby přispíval k plnění těch správných komunikačních cílů. Existuje metoda, která umožňuje poskládat vše do jednoho funkčního celku?

Marketing v neziskovce

Jiří Hrabě

Jiří Hrabě je ředitelem neziskové nadace Elpida, jež se věnuje seniorům, vydává vlastní časopis, má svoji značku „Ponožky od Babičky“ a pořádá Old’s Cool ReFestival. Na přednášce bude mluvit o tom, jak nad marketingem v jejich neziskové organizaci přemýšlejí a jak se jim daří jednotlivé marketingové aktivity realizovat.

Jak vznikají marketingové kampaně v Mall.cz

Jan Kufel, Karel Videcký

Dvojice marketingových expertů Jan Kufel a Karel Videcký má na svědomí vánoční marketingové kampaně pro Mall.cz. Ty neunikly asi nikomu a v ČR není moc firem, které by se jim alespoň přiblížily. Díky přednášce zjistíme, jak náročná příprava jim předcházela a jestli má vůbec smysl to takto dělat.

Jak nevěřit tomu, co si myslíte v marketingu

Jakub Horák

Spisovatel, producent, odborník na reklamu a politický marketing Jakub Horák bude mluvit o výzkumu motivací a bariér a o tom, že člověk v marketingu nemá věřit vlastnímu rozumu, ale řídit se daty z velkých čísel. Ukáže nám to na příkladu z oblasti politického marketingu (Piráti).

O marketingu, lásce a jiných běsech

Tereza Kučerová

Tereza Kučerová má zkušenosti z reklamních agentur i klientské strany. Naposledy řídila marketing Bonami v CEE regionu, předtím se podílela na digitálních řešeních a rebrandingu značek Moneta Money Bank, Hartmann-Rico, Sunar, GSK, LG a dalších. Všechno dobré a zlé, co za 9 let v reklamě zažila, shrnula do 15 odpovědí na otázky, které jste se báli vyslovit.

Z konference si můžete přečíst článek o tom, jak se Red Bull nebojí dělat chyby.