Na Communication Summit přijede Les Binet
Na další ročník konference Communication Summit dorazí i Les Binet.
Příležitost ověřit si správnost přístupů k marketingu a komunikaci dostanou 29. května 2019 účastníci Communication Summitu v novém prostoru DOX+ v Praze. Pořádající společnost Blue Events totiž jako hlavního řečníka pozvala jednoho z největších světových znalců toho, jak komunikace funguje a jak zlepšit její výsledky.
Les Binet, hlavní řečník konference Communication Summit 2019, je průkopníkem efektivity v marketingu a spoluautorem knihy „The Long and the Short of it“, která patří v komunikační branži k nejcitovanějším. V roce 2018 vydal Les Binet také novou knihu „How Not To Plan“, kde velmi přístupnou formou shrnuje zkušenosti za 30 let vytváření strategií, plánování a vyhodnocování kampaní.
Do velké inventury se na Communication Summitu zapojí také Michal Nýdrle, Digital & Technology Officer, Publicis Groupe ČR a zakladatel skupiny Kindred. Promluví o digitální transformaci firem. David Čermák z Asociace komunikačních agentur následně představí nový výzkum komunikačních kanálů v ČR odhadující letošní trendy. Největší osobností kreativní branže v programu bude Guido Heffels, zakladatel agentury Heimat a dvorní autor reklam řetězce Hornbach, se kterým spolupracuje již 20 let. Kompletní program zveřejnění organizátoři koncem března.
Konference vzniká ve spolupráci s Prague International Advertising Festival (PIAF), který si letos připomene deset let od založení. Během specializovaných odpoledních panelů se program zaměří na nové trendy v reklamě, PR a komunikaci státní správy, jejíž profesionalizaci se PIAF dlouhodobě věnuje.
Další informace najdete na webových stránkách akce.
Z Communication Summit si můžete přečíst: