Na sportovní marketing se zaměří konference Sport Alive
Nová sportovně-byznysová konference Sport Alive chce ukázat cesty k budování, prezentaci, měření a prodeji českého sportu a zvýšení jeho nezávislosti na veřejných financích.
První ročník sportovně-byznysová konference Sport Alive, která si klade za cíl ukazovat cesty k budování, prezentaci, měření a prodeji českého sportu za účelem zvýšení jeho nezávislosti na veřejných financích, se uskuteční 4. října v pražské O2 Universum.
Na konferenci vystoupí téměř čtyřicítka řečníků. Program konference, který se bude odehrávat paralelně ve dvou sálech, obsahuje dohromady 19 prezentací, panelových diskuzí a rozhovorů. Kromě 29 českých vystupujících také šest spíkrů ze Slovenska a dva z Německa. Právě odtud přijede hlavní řečník letošní konference Martin Geisthardt, obchodní a marketingový ředitel klubu FC St. Pauli.
Kromě něj se na Sport Alive 2022 také představí oba majitelé Oktagon MMA, brand manažeři značek jako Tipsport, Mastercard či Uniqa, šéfové velkých sportovních médií, zástupci mediálních společnosti a ředitelé sportovních klubů z různých sportů. Součástí konference je také dvojrozhovor s bývalým hráčem NBA Jiřím Welschem a MMA zápasníkem Karlosem Vémolou.
Detailní program je k dispozici zde.