Nástroje v marketingu ukážou, jak na emailing, SEO či cookies lištu
Online konference Nástroje v marketingu představí pomocníky pro emailing, linkbuilding, cookies lišty nebo SEO.
Další z online konferencí Nástroje v marketingu se zaměří na to, jak vystavět a rozvíjet web, připravit hyperpersonalizovanou reklamu nebo jak získat kvalitního pomocníka pro webovou analytiku. Akce proběhne ve čtvrtek 1. prosince od 9:00 do 15:00 hodin online. V ceně registrace je také kompletní videozáznam.
Co nabízí program
- Jak používat Ahrefs k on-page SEO – Michal Binka (SEOprakticky)
Ahrefs je nástroj na analýzu zpětných odkazů, analýzu konkurence, analýzu obsahu stránek i pro získávání návrhu klíčových slov. Konzultant a autor tří knih o SEO Michal Binka ukáže jeho výhody i nevýhody v praxi.
- Chytrý e-mailing – Jan Krčmář (SmartEmailing)
Jak pokročile pracovat s daty ve prospěch e-mailingu a jak vypadají takové kampaně v praxi, ukáže Jan Krčmář.
- Tvorba obsahu a linkbuilding – Slavomír Hyben (WhitePress)
Mezi známé faktory, které ovlivňují umístění ve výsledcích vyhledávání v Google, patří kvalita vytvářeného obsahu a dobré portfolio zpětných odkazů. Slavomír Hyben ukáže, jak prostřednictvím platformy WhitePress® zjednodušit procesy, zabezpečit copywriting a distribuovat články mezi více než 51 tisíci vydavatelů.
- Stavba kvalitního webu – Radek Botoš (Solidpixels.)
Jak vytvořit a rozvíjet klíčový marketingový nástroj? Jak vytvořit portál, kde je v centru zájmu zákazníka obsah? Radek Botoš na konkrétních případech ukáže, jak díky dobře postavenému webu dosáhnout lepších výsledků.
- Cookie lišty – Marek Čech (Digitalniarchitekti)
Jak efektivně spravovat povinné souhlasy uživatelů se zpracováním jejich osobních údajů? Marek Čech z firmy Digitální architekti seznámí s nástrojem Cookiebot, který sběr souhlasů a správnou implementaci cookie politiky usnadňuje.
Program nabídne další dvě přednášky: Jakub Nikodym z Marketup na příkladech z praxe ukáže, jak lze efektivněji přistoupit k webové analytice nebo zlepšit výsledky vašich marketingových aktivit. Na hyperpersonalizovanou reklamu se podívají Honza Falař z ROI Digital společně s My Linh Lai ze společnosti Criteo.
Online akce Nástroje v marketingu proběhne 1. prosince. V ceně registrace je také kompletní videozáznam z akce. Přihláška na akci je k dispozici zde.