Newsfeed Day o výkonnostním Facebook marketingu
V Praze se v polovině dubna uskuteční první konference zaměřená na výkonnostní facebookový marketing.
Business Factory, partner Facebooku i Googlu, se rozhodla uspořádat konferenci Newsfeed Day o výkonnostním facebookovém marketingu. Uskuteční se v Praze 17. dubna 2018.
Na konferenci přijali pozvání Pavel Tekel z Facebooku nebo Danilo Campisi z Kiwi.com. Za agentury vystoupí Olga Szélesová (2Fresh), Daniela Šilha (Socialsharks), Michal Filípek (Business Factory), ze zahraniční přijede Daniel Shepherd z Británie (Goodstuff). Své tipy z praxe předají i zástupci firem - David Vopelka (Česká spořitelna) či Zdeněk Linc (Slevomat). Do marketingu hollywoodských studií nahlédne Roman Gavuliak z Operamu.
Zbylé přednášky se věnují automatizaci a pokročilé správě reklam, smysluplnému reportování výsledků, Messenger botům nebo propojení online světa s offlinem. Má to být vysvětleno na příkladech z praxe a případových studiích.
Původně brněnská digitální agentura Business Factory je na trhu od roku 2009. Od té doby se stala oficiálním partnerem Facebooku i Googlu a otevřela několik poboček po celém světě. Také stojí za vznikem reklamní platformy ROI Hunter, online magazínu Newsfeed i brandové divize Brandformance.
Program konference je zde.
Poznatky z konference jsme sepsali do článku Facebooková reklama směřuje k propojování online a offline.