Newsfeed Day probere trendy a reklamy na Facebooku
Ve středu 17. dubna se uskuteční druhý ročník konference o výkonnostním marketingu na Facebooku a Instagramu.
Další ročník jediné tuzemské konference zaměřené na výkonnostní marketing na Facebooku a Instagramu Newsfeed Day se uskuteční ve středu 17. dubna.
Radek Hudák ze Shoptetu vysvětlí, proč jsou Facebook a Instagram důležité kanály pro návštěvnost a objednávky každého e-shopu.
Anton Gusev z Joomu prozradí, kde vidí budoucnost automatizace reklamy, a jak si v Joomu poradili za pomoci data scientist specialisty a managera pro akvizici s reklamním rozpočtem v řádech několika milionů.
Martin Paukrt z Footshopu promluví o tom, jak influenceři pomáhají prodejům. Jan Pátek z Business Factory promluví o tom, jak lze ovlivnit výkon kamenných poboček pomocí facebookových kampaní. Řeč bude také o náborových kampaních (Jaroslav Slavičínský, Kindred Group) a výkonnostních kampaních (Daniel Dedek, Peppermint Digital) a mluvit se bude mimo jiné i o tom, jak díky Facebooku expandovat do zahraničí.
Kompletní program a další informaci o konferenci najdete na webových stránkách akce.
Z akce jsme napsali článek na téma Facebook Stories.