Nextv o TV reklamě, programatiku, OTT či VOD
Série konferencí Nextv o televizní reklamě se v květnu přesunou do Prahy. Konference pořádá společnost Dataxis v termínu 10. až 12. května v Praze a AKTV se stala jejich mediálním partnerem.
Na třetím ročníku konference Nextv Ad Europe, která se bude konat 10. května, se odborníci ze světa televizní reklamy zaměří na nejnovější vývoj v oblasti televizní reklamy a způsoby integrace programatických a televizních strategií. Nextv Series Europe se pak bude věnovat trendům, inovacím a strategiím, které jsou hnací silou propojeného ekosystému televize, telekomunikací a OTT. Mediálním partnerem akcí je tuzemská Asociace komerčních televizí (AKTV).
Na obou akcích jako řečníci vystoupí odborníci z členských společností AKTV, jako například generální ředitel TV Nova Daniel Grunt nebo ředitel VOD služeb FTV Prima Josef Beneš.
„AKTV si klade za cíl skrze svou značku ScreenVoice přinášet zadavatelům reklamy a mediálním agenturám to nejlepší ze světa televize a nových trendů. Jsme proto velmi rádi, že jsme se po loňském úspěchu HbbTV Symposia letos stali partnerem prestižních konferencí Nextv,“ říká Klára Brachtlová, prezidentka AKTV.
Detailní program konferencí je k dispozici na stránkách každé akce: Nextv Ad Europe a Nextv Series Europe.
Účastníci, kteří při koupi vstupenek využijí speciální slevový kód „AKTV15“ získají 15% slevu ze vstupného.