PR Summit: Jak využít PR pro HR?

Akce již proběhla 12. 09. 2018

PR Summit se letos zaměří na employer branding, své tipy nabídnou Alza, Ipsos, McDonald's, Microsoft nebo Rohlik.

Řečníci na PR Summitu 2018

Řečníci na PR Summitu 2018

Jak novým kolegům ukázat cestu k vám nápaditě a s přesvědčivými výsledky, jak nejlépe cílit na potřeby uchazečů i v čem se liší nábor generací Y a Z. To má zaznít na podzimní konferenci PR Summit.

Konference PR Summit se uskuteční 12. září 2018 v Praze. Kdo se zaregistruje do 30. června, může využít zvýhodněnou cenu vstupenek.

V době, kdy si lidé mohou vybírat z velkého množství nabídek, se zaměstnavatelé snaží lidi udržet i motivovat různými benefity. O výhodách pro zaměstnance promluví Marek Premus z Alza.cz.

Nábory zaměstnanců z řad generací Y a Z se v mnohém liší od zažité praxe. Co očekávají, jak hledají práci a jak je motivovat? Lenka Šilerová z agentury Ipsos přinese výsledky výzkumů a prozradí, jak v posledních dvou letech získali více než 150 mladých lidí.

Spokojenost zaměstnanců, spokojenost zákazníků, vnímání značky, obchodní výsledky. Jak k tomu všemu přistoupili v českém McDonald's, prozradí Ivana Šedivá z McDonald's ČR.

Jaký vliv mají na employer branding pracovní prostory? A jak na remote týmy? Lenka Čábelová z Microsoftu se ve své přednášce zaměří na uspořádání kanceláří, architekturu, ale třeba i sociální sítě.

Martin Svoboda se podělí o své zkušenosti s náborem z Rohlik.cz. Jak se postarat o to, aby měli zaměstnanci rohlík od ucha k uchu?

Employer branding se skloňuje hlavně ve spojitosti s IT. Jak zaujmout v odvětvích, kde PlayStation a houpací sítě v kanceláři zkrátka nezabírají? A jakou zvolit při náboru taktiku? To bude téma Petra Michla z Marketing Journalu.

O tom, jak funguje spolupráce Pábení a Adastra a jak nejlépe cílit na potřeby uchazečů, budou mluvit Maru Kortanová a Šárka Bláhovcová.

Podrobnější program konference, který se stále plní novými řečníky, je k dispozici zde.

Z konference si můžete přečíst náš přehledový článek na téma důležitosti firemní kultury pro získávání zaměstnanců