PR v digitální éře je letos počtvrté
Ve středu 20. září se uskuteční čtvrtý ročník konference PR v digitální éře.
Účastníkům chce konference nabídnout konkrétní příklady úspěšných PR kampaní a krizové komunikace, ukázat chyby ve spolupráci s influencery a poradit, jak komunikovat s novináři. Celkově je připraveno dvanáct přednášek, dvě případové studie a výsledky speciálního výzkumu realizovaného agenturou Nielsen Admosphere.
Úvodního slova a moderace celodenní konference se ujme Vladimír Rejlek, který pracuje v agentuře Wunderman jako Interactive Director. Mezi vystupujícími se pak objeví třeba Miroslav Čepický (I am PR), Filip Rožánek (šéfredaktor Marketing&Media), Tomáš Pflanzer (Nielsen Admosphere), Karel Samec (Svengali Communications), Barbora Šumanská (Ogilvy) a další osobnosti. Kompletní sestavu i program si můžete prohlédnout na internetových stránkách konference.
Jak integrovat sociální média do komunikace, prozradí Jakub Hrabovský z Jollor. Jak spolupracují značky s influencery a youtubery a co při tom dělají špatně? To přiblíží Tomáš Pflanzer z Nielsen Admosphere a Jonáš Čumrik z BookinAgency.
Případové studie přinese dvojice Markéta Kaclová a Ivo Minařík z AC&C Public Relations. Návštěvníkům ukážou kampaně pro T-Systems Slovakia a LMC, které letos získaly řadu cen. Dva vítěze České ceny za PR pak představí Barbora Šumanská z Ogilvy. PR kampaň s názvem „Milan“ pro LEGO a kampaň „Tam, kde ostatní sbírají lajky, my děláme skutečný byznys.“ pro E.ON ČR.
Jak správně komunikovat s novináři řekne Filip Rožánek, šéfredaktor týdeníku Marketing & Media. O tom, jak zvládl Motorpal krizovou komunikaci v době finanční restrukturalizace, poví Karel Samec z Svengali Communications.
O čem se na konferenci PR v digitální éře mluvilo, si můžete přečíst v našem článku PR v digitální éře: Nebojte se bláznivých nápadů.