Primetime for… Big Data i umělou inteligenci
Blue Events pořádá čtvrtý ročník konference o potenciálu big dat pro firmy. Probírat se letos bude i umělá inteligence.
V prostorách Národní technické knihovny proběhne 21. března konference Primetime for… Big Data. Letos se bude věnovat nejen datům, ale i umělé inteligenci a jejich přínosu k zefektivnění řízení a provozu, marketingu a prodeje ve firmě.
Na konferenci vystoupí Michal Pěchouček z ČVUT, který promluví o umělé inteligenci a budoucnosti profesí, Josef Holý z MSD se dotkne tématu možného zneužití umělé inteligence, Jiří Boudal z Behavio Labs ukáže možnosti smart dat v „big“ politice, Filip Marek a Richard Novák z T-Mobile představí, jak se na data dívá mobilní operátor.
K marketingovým tématům promluví Ondřej Žák z EY, Charlotte Konig z GfK, Zdeněk Demeter z Bisnode či Lukáš Ohanka ze společnosti Baťa. Na data a umělou inteligenci jako strategický nástroj firem se podívá Tomáš Holub z firmy Adler, Pavel Vaněček z České spořitelny, Richard Salač z Datery či Milan Chuong Le ze společnosti Quantasoft.
Program a další informace ke konferenci naleznete zde.
Z konference jsme napsali článek Umělá inteligence vnese do retailu prediktivní analýzu.