Ranní káva o vlivu (nejen) empatie na značku
Jaké jsou klíčové faktory, které vedou k úspěchu značek v dnešní rychle se měnící době, ukáže Ipsos na své Ranní kávě.
Výsledky druhého ročníku studie, která porovnává 300 značek napříč širokou škálou kategorií a odpovídá na otázku: „Která značka si získala srdce spotřebitelů?“ představí 23. října na akci Ranní káva výzkumná agentura Ipsos.
Během dopoledne Ipsos ukáže, jaké faktory rozhodují o úspěchu značky a jaký vliv mají očekávání spotřebitelů, kontext a empatie, jak silný vztah mají čeští spotřebitelé k jednotlivým značkám v různých kategoriích, které značky jsou na vzestupu a které naopak ztrácejí přízeň spotřebitelů. Zároveň zmíní příklady úspěšných strategií od značek Penny, Voyo a piva Proud.
Akce proběhne přímo v konferenčních prostorách Ipsos ve Slovanském domě, pro registrované účastníky je zdarma. Více se dozvíte zde.