Retail in Detail probere dopady AI v maloobchodu

Akce již proběhla 30. 10. 2024

Evoluce umělé inteligence v retailu: Konference odhalí nové horizonty nakupování.

Ilustrační foto, zdroj: Blue Events

Ilustrační foto, zdroj: Blue Events

Umělá inteligence je dnes jednou z nejdiskutovanějších technologií a její dopad na maloobchodní sektor je nepopiratelný. Na toto téma se dne 30. října 2024 v KC City v Praze uskuteční konference Retail in Detail: Digitech, pořádaná společností Blue Events. Otevře brány do světa AI a umožní setkání odborníků, kteří umělou inteligenci v rámci retailu prakticky aplikují.

  • Konference ukáže i konkrétní příklady úspěšných implementací AI pro zefektivnění provozní činnosti. Téma evoluce AI v retailu otevře Petr Zelenka, CTO Blindspot Solutions.
  • Novinku s názvem Agentforce představí Jan Moravec ze Salesforce CZ
  • Petr Kavánek, CEO společnosti Quant, poukáže na to, že AI nenahradí schopné specialisty, ale naopak je učiní ještě efektivnějšími.
  • Jaroslav Šufajzl z GRiT představí digitalizační platformy, které zefektivňují oběh dokladů v retailu a Jana Galvis Rivery přiblíží, jak Customer Data Platforms (CDP) pomáhají zlepšit péči o zákazníky a zvýšit výnosy.
  • Petr Hirš a Ivo Brýdl z O2 Czech Republic ukáží, jak AI pomáhá retailovým firmám lépe porozumět zákazníkům a zlepšit jejich zkušenost.
  • Konferenci završí panelová diskuse na téma Budoucnost retailu: Technologie ve službách personalizace a zlepšování zákaznického zážitku. Vzhledem k rychlému vývoji technologií se maloobchodníci musí připravit na stále složitější prostředí. Experti jako Jiřina Nedbálková z Komerční banky, David Pavlík z Rohlík Group, Petr Pokorný z IKEA a Luboš Rejchrt z Plaček Pet Product budou diskutovat o tom, jak automatizace a umělá inteligence promění způsob, jakým bude retail interagovat se zákazníky v budoucnosti.

Další informace najdete zde: Retail in Detail: Digitech (shopper21.cz)