Reshoper se zaměří na boj proti tvrdé konkurenci
Tématem letošního e-commerce veletrhu a konference Reshoper bude konkurence.
E-commerce veletrh a konference Reshoper, jenž se po roční pauze způsobené pandemií koronaviru vrací na letňanské výstaviště PVA Expo Praha, se bude konat ve středu 13. dubna. Jeho tématem bude „Jak uspět ve světě konkurence“.
Součástí akce je jak odborná konference, tak veletrh skládající se z více než sta stánků předních českých i zahraničních firem. Ti se podělí o své know-how, které získaly za dlouhá léta svého působení v oboru. Navíc budou zdarma k dispozici odborné konzultace s významnými českými specialisty. Po celý den budou probíhat také partnerské programy, přednášky či workshopy.
V rámci konference proběhne devět přednášek. Radovan Andrej Grežo a Tomáš Mrkvička vysvětlí, jak na úspěšnou brandovou kampaň, advokátka Petra Dolejšová upřesní, kudy vede zdravá konkurence, a kde už začíná nezdravé parazitování. O své zkušenosti se podělí také Richard Mareček, který stojí za marketingovou strategií e-shopu Dedoles. Dále vystoupí Ondřej Ilinčev, Lukáš Pítra, Radek Hrachovec, Tomáš Török, Honza Bartoš nebo Juraj Pobjecký.