Reshoper: Veletrh a konference o úspěšných e-shopech
E-shopový veletrh Reshoper doplní konference s ústředním tématem „Na vlně růstu". Představí úspěšné projekty české e-commerce.
V rámci veletrhu Reshoper, který se uskuteční 15. května v prostorách PVA Expo v Praze, zazní na konferenci příběhy e-shopů, které si poradily s nepříznivou ekonomickou situací a navzdory tomu rostly. Téma konference „Na vlně růstu" se prolíná celým veletrhem.
Vystoupí např. Barbora Votavová s přednáškou o tom, jak se podařilo Knihobotu za dva roky vyrůst ze 70 na 300 miliónů Kč.
O influencer marketingu promluví Michal Presse, bývalý CMO Skinners a zakladatel Niftyminds.cz. Jako zásadní změnu vidí v posunu influencera do role ambasadora, což přináší větší autenticitu.
Know-how o tom, jak se nezaleknout expanze na zahraniční trhy, předá divákům Martin Anderko, Head of Performance GymBeam. Seznámí je s case study, která přinese tipy, jak expandovat na zahraniční trhy.
V rámci veletrhu budou v poradenské zóně k dispozici CEOs úspěšných e-shopů. V této sekci bude možné mimo jiné potkat CEO e-shopu Trenyrkarna.cz, bývalého zakladatele Oveckarna.cz, CEO značky Inspio nebo zakladatele sexshopu Růžový slon.
Reshoper letos přivítá přes 4000 majitelů e-shopů, marketérů a expertů na e-commerce. Na konferenci bude mimo jiné představen průzkum mezi českými a slovenskými e-shopy od společnosti Shoptet.
Bližší informace o programu a konání akce najdete na webu zde.