Retail in Detail na téma efektivních promocí
Konference Retail in Detail nabídne vhled do aktuálního stavu promocí na tuzemském trhu.
Ve středu 13. června se bude v prostorách Hotelu Jalta konat konference Retail in Detail, jež se tentokrát bude věnovat tématu efektivních promocí.
Program konference zahájí výzkumy společností Nielsen a GfK týkající se aktuálního stavu promocí na tuzemském trhu, přístupu zákazníků i dopadu masivních slev na loajalitu ke značkám. O různých podobách věrnosti v dnešním digitálním světě bude mluvit šéf retailové divize pro střední a východní Evropu v Diebold-Nixdorf Stanislav Zrcek. V ranní části bude mít slovo také klíčový řečník, analytik Ismail Parsa, který má za sebou úspěšné řízení marketingových kampaní pro světového e-commerce giganta Amazon. Poví více o tom, jak do plánování promocí zapojit sofistikované analytické nástroje.
Druhá programová sekce přinese premiérové vystoupení dvou velkých hráčů na trhu, kteří se rozhodli na efektivních promocích spolupracovat. Jiří Ritter, obchodní ředitel Nestlé, a senior vice president společnosti Ahold Petr Pavlík, ukážou, že výrobce a obchodník spolu v otázce akčních cen nemusejí válčit. O tom, jaké dopady na značku může mít cenová válka řetězců, ví své Kofola. Její promoční stratég Ondřej Žák odhalí, jak se tato nápojová značka musela před dvěma lety odrazit z promočního dna. Dirk Ettlinger ze společnosti APT vysvětlí princip využití prediktivních analýz, které pomáhají rozeznat efektivní promoční modely od těch ztrátových.
Více informací o konferenci naleznete zde.
Na konferenci mimo jiné zaznělo, že z pohledu podílu promocí na obratu patří Česko k evropské špičce a také že efekt letáku pomalu slábne. Promoce sice zázračně nezmizí, ale lze s nimi pracovat lépe, například prostřednictvím lepší segmentace. Kofola se podělila o svůj příběh, jak se odrazila od promočního dna. Více si můžete přečíst zde.