Retail Summit Action o změnách v obchodování potravin
Retail Summit Action se zaměří na změny v obchodování potravin v době covidové. Na něj pak naváže červnový Retail Summit.
Diskuze o tom, co se mění a co zůstává v nové realitě obchodu, budou tématem letošního Retail Summitu. Už nyní vidíme hlavní trend v příklonu spotřebitelů k online nákupům potravin. A na něj se 5. května zaměří nový online formát Retail Summit Action.
Ještě před velkým setkáním na Retail Summitu pořádá Blue Events ve spolupráci se SOCR ČR a za podpory Rady kvality ČR konferenci Retail Summit Action vysílanou v přímém přenosu. Téma odráží změny na trhu a má název „Obchod s potravinami v době covidové – a jak dál“. Její náplní bude nejen zhodnocení uplynulého roku plného změn, ale také výhled na další možné scénáře vývoje obchodu, jakož i konkrétní zkušenosti a řešení.
Celkem 25 řečníků vystoupí s krátkými prezentacemi či se zapojí do tří panelových diskuzí. Diváci, kteří se registrují ke sledování přenosu, mají možnost pokládat dotazy řečníkům on-line.
Program se zaměří na změny zákaznických preferencí, změny na nabídkové straně a na závěrečnou diskuzi klíčových obchodníků a dodavatelů, kteří jsou nositeli inovací v obchodě. Manažeři firem jako Rohlík, DoDo, Košík, Albert, Tesco, COOP, Makro či Plzeňský Prazdroj zde proberou trendy, vize, a předpoklady pro expanzi e-commerce. Diskuse se dotkne také možností digitalizace kamenného potravinářského obchodu, očekávaného vývoje off-trade a on-trade spotřeby a rozšíření on-line služeb do regionů v zájmu zajištění kritické infrastruktury státu.
Konference vzniká za podpory partnerů DataSentics, DoDo, GS1 Czech Republic a Dáme jídlo. Registrace za jednotnou cenu 1500,- Kč je k dispozici zde.