Social Restart o marketingu na sociálních sítích
Konference je určená pro specialisty na sociální sítě, provozovatele webů, majitele e-shopů nebo marketingové manažery.
Celodenní konferenci Social Restart, která se zaměřuje na marketing na sociálních sítích, pořádá od roku 2017 digitální agentura Taste. Letos se bude konat 16. června 2022 v multifunkčním centru Dlabačov v Praze. Program čtvrtého ročníku nabízí trendová témata, přednášky a workshopy, které představí 12 osobností českého digitálního marketingu. Konference je určená pro specialisty na sociální sítě, provozovatele webů, majitele e-shopů, marketingové manažery, online marketéry, agenturní i freelance konzultanty.
Program začne v 9 hodin. Průvodcem konference bude moderátor Michael Koch. Věnuje se digitálnímu a politickému marketingu očima projektového managementu. V agentuře Taste je na pozici Head of Business a spoluzakládal server Digichef.
Otázky o tom, jak se člověk stane nedobrovolně influencerem, zodpoví Tomáš Zástěra, bavič, moderátor Evropy 2 a účastník reality show Survivor 2022.
Petra Dolejšová prozradí, jaké jsou nejčastější přešlapy a omyly marketérů na sociálních sítích.
„Jak nedělat social blbě” vysvětlí Štěpán Trnka, senior Social Media Planner z Ogilvy, nejvíce Effie-oceňovaného social týmu na českém trhu.
Co přinese rok 2022 ve společnosti i v technologiích, od AI, přes vliv Číny až po změnu zákaznické demografie, to odhalí Pavlína Louženská. Založila vzdělávací platformu #HolkyzMarketingu, která má dnes přes 30 000 členek a navíc je certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking.
Krátká videa v čele s TikTokem, Instagram Reels a dalšími se začínají čím dál více rozšiřovat. Jak se firmám a podnikatelům daří tento formát využívat a jaké jsou jejich nejčastější chyby, ukáže Vít Janda, CEO z agentury TikTokuj.cz, která se specializuje na TikTok, krátká videa a oslovení mladé generace.
Tématem dezinformací šířených takzvanými alternativními zpravodajskými portály se bude zabývat Roman Čihalík, předseda spolku NELEŽ, jehož hlavním cílem je omezit financování dezinformačních zdrojů reklamou.
Jonáš Čumrik, influencer a ideamaker katz83, návštěvníkům ukáže, kde zapojit Generaci Z do komunikace a kde se Generace Z naopak stala pasivním konzumentem obsahu.
Jana Plháková a David Čedík, specialisté z agentury Taste, vysvětlí, jak nahlížet na výkonnostní marketing na sociálních sítích, a jak zefektivnit návratnost řízenou komunikací brandu se zákazníkem u reklamních příspěvků.
Karolína Čumriková, editor-in-chief heyfomo.cz, představí redakci média určeného pro generaci Z.
Bližší informace najdete zde.